Christopher Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hei Jeg har kjøpt et trådløst sett med media remote fra logitech merke s510. I programvaren til logitech kan jeg endre på noen av knappene men jeg vil ha mulighet til å endre på alle? Hvordan er dette mulig? Finnes det programmer som registrer hva en fjernkontrol sender av commandoer til pc'en? Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Finnes det ikke noen filer i logitech programmet som kan endres på så jeg får tilgang til å endre de andre knappene? Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Er dette et problem som er umulig å løse? Ingen som har gjort noe liknende, jeg har søkt rundt en god stund men er helt tom for ideer! Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Gjør et siste forsøk og legger inn et nytt innlegg for å få innlegget litt lenger opp siden det har vært lite svar! Fortsatt ingen som har gjort noe liknende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå