Kristian12345 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Eg har tenkt og kjøpa meg ein bærbar pc te under 10000 kr. Pcen skal også ver brukbar til World of Warcraft, den bør også ha litt ram. Kva bør eg velge då? Lenke til kommentar
Kristian12345 Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Eg har tenkt og kjøpa meg ein bærbar pc te under 10000 kr. Pcen skal også ver brukbar til World of Warcraft, den bør også ha litt ram. Kva bør eg velge då? 7414956[/snapback] Ingen som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
PHdZ Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 www.dell.no => sett sammen ein der . Lenke til kommentar
Kristian12345 Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Kva bør eg gå etter? Jeg skal ha ein pc som kjører wow greit. Eg fant ein på mpx. http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=72715 Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 den der er bra ja. sier en ting Hp er bra og freyktelig billig , mye kreftyer for pengene den har jo hele 2Gb ram og det er mye for og være bærbar kanskje litt svak prossesor men den holder Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hei HP Pavilion dv8336ea som du linket til er akkurat den pcen du leter etter. Den har en bra skjerm, god hw, god kvalitet og i mine øyne har det en meget pent design. Bruttern har denne, og har prøvd den litt i spill. kjører doom3 på "high" i høyeste oppløsning som går og det går helt smooth så wow vil du takle med glans Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 HP-en er veldig bra. Men vil du ha en PC som er litt mer bærbar, Zepto Znote 6214W være et veldig godt valg. Den har litt liten skjerm, men ellers veldig bra hardware og bra og funksjonelt design til en god pris. Er skjermstørrelse viktigst for deg, bør du velge HP-en, men siden du antakeligvis skal ta den med med på skolen hver dag, er det kanskje en fordel at den er liten? HP-en bruker også den gamle Core(1) duo, som yter vesentlig dårligere enn Core2 Duo. Husk også at du kan konfigurere zeptoen som du vil, mens HP-en kommer i en standardkonfigurasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå