quack Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Hva er den pipelyden godt for? PSUen er en Chieftech 300W. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 lurte jeg på og.. har samme "feilen" med min 340w chieftec strømforsyning... Hadde også samme problem med min forrige strømforsyning.. Når jeg drar ut kontakten på CD-rommen så blir pipingen litt mindre, men forsatt der. Blir liksom borte etter 5-10 minutter, men irriterende når du prøver å sove liksom. Lenke til kommentar
quack Skrevet 17. november 2002 Forfatter Del Skrevet 17. november 2002 Her varer ikke pipet så lenge, det er bare snakk om et par sekunder. Uansett virker det da muligens som om Chieftech PSUer har denne uvanen..? Har ikke skjedd noe anna PSU-relatert tull enda i alle fall! Lenke til kommentar
corcky Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Hadde problemet selv. Men det gikk bort når jeg byttet hovedkort. Lurer også på hva lyden skyldes. Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Hei :smile: *Piping* i el. komponenter kommer vanligvis fra trafoer/spoler. Er ganske normalt på tv`er. I allefall for oss som har hørsel ingjenn Har selv en Chieftec 340PSU..men her er det bare piping under bruk. Det fins sikkert mange El.Eksperter her som kan gi et bedre svar :wink: Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Jeg har to stk power technology 420W forsyninger som lager en klikkelyd med to-tre sekunders mellomrom når pcen er avslått men strømkabelen står i psu. Jeg synes det hele var så skummelt at jeg skiftet tilbake til enermaxx 330W`ern min som er stille som mus... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå