orginal Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Er ute etter ny tlf og står vel mellom de tre ovennevnte N 7390, N 5300 eller SE W710i. Hvilken ville dere gått for? Er ute etter god skjerm, god MP3 spiller med mulighet for nok lagringsplass og et godt kamera og ellers en mobil med god byggekvalitet. Er 7390 verdt de ekstra kronene? Takk for alle gode svar. Endret 3. desember 2006 av orginal Lenke til kommentar
orginal Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Eller er det andre jeg heller bør vurdere? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Vurderer 5300 sjæl... Lenke til kommentar
glosi Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) 5300 har støtte for AD2P (stereo blåtann). Du kan altså kjøpe trådløse blåtann headset for å høre på musikk på Nokia 5300, et stort pluss spør du meg Endret 3. desember 2006 av glosi Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Vanskelig å si med 7390, siden den ikke er kommet enda. Men ut i fra spesifikasjoner og slikt, virker den jo lovende. A2DP er noe de aller fleste bryr seg virkelig lite om, selv om det er en kul greie... Jeg synes også det er en kul greie, men kunne ikke tenkt meg å bruke penger på å få et headset med dårligere lyd Lenke til kommentar
release Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Er ute etter ny tlf og står vel mellom de tre ovennevnte N 7390, N 5300 eller SE W710i. Hvilken ville dere gått for? Er ute etter god skjerm, god MP3 spiller med mulighet for nok lagringsplass og et godt kamera og ellers en mobil med god byggekvalitet. Er 7390 verdt de ekstra kronene? Takk for alle gode svar. 7414955[/snapback] Har selv akkurat bestilt en SE w710i. Jeg fant ut at den var den telefonen som dekket mine behov og samtidig ikke kostet så mye. Den har fått mange gode omtaler. Den har forresten også AD2P (stereo blåtann). Kameraet på w710i har ikke autofokus eller blits, så det er ikke det beste man kommer over. Har ikke lest så mye om de andre mobilene du nevnte, men tror nok at w710i er et godt valg, uten at jeg selv har testet den. Har nå en N 6680 som er en strålende mobil, bare litt treig og for stor. Se på hva du er ute etter i en mobil, og hva som virker fornuftig å betale. Jeg foretrekker egentlig Nokia fremfor SE, men skal gi SE en ny sjanse. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 A2DP er noe de aller fleste bryr seg virkelig lite om, selv om det er en kul greie... Jeg synes også det er en kul greie, men kunne ikke tenkt meg å bruke penger på å få et headset med dårligere lyd 7417536[/snapback] Ikke enig at ingen bryr seg om a2dp Jeg tror veldig få egentlig vet hva det er for noe.... For meg er det et "must" at telefonen har denne funksjonen(sammen med bluetooth versjon 2.0). Om headsettene pr dags dato gir noe dårligere lyd er det veldig deilig å slippe denne forbarka ledningen når mann er ute og går tur, sykler eller jobber i hagen(inne i huset) I tillegg fungerer de som handsfree da det går ann å ta imot/ringe ut samtaler Lenke til kommentar
arnold_rave Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg har N5300 selv og er stor fornøyd, men jeg må si ifra at kamera ikke er av det beste laget, vet du. Kanskje det lønner seg å vente litegrann til N 7390 kommer, selv om den koster omtrent kr 1500 mer. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 A2DP er noe de aller fleste bryr seg virkelig lite om, selv om det er en kul greie... Jeg synes også det er en kul greie, men kunne ikke tenkt meg å bruke penger på å få et headset med dårligere lyd 7417536[/snapback] Ikke enig at ingen bryr seg om a2dp Jeg tror veldig få egentlig vet hva det er for noe.... For meg er det et "must" at telefonen har denne funksjonen(sammen med bluetooth versjon 2.0). Om headsettene pr dags dato gir noe dårligere lyd er det veldig deilig å slippe denne forbarka ledningen når mann er ute og går tur, sykler eller jobber i hagen(inne i huset) I tillegg fungerer de som handsfree da det går ann å ta imot/ringe ut samtaler 7419550[/snapback] Jeg sa ikke at ingen bryr seg om a2dp. Det jeg mente var at det sannsynligvis er noe de aller fleste bryr seg lite om. Kult med hage inne i huset forresten . Og det skulle da bare mangle at de også fungerer som handsfree, det gjør jo de medfølgende med tråd også... Lenke til kommentar
orginal Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Noen andre klapptelefoner i denne prisklassen som er verdt å vurdere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå