Gå til innhold

Oppdatering av firmware på N73

Stian-J

Anbefalte innlegg

Etter jeg la inn den nyeste firmwaren fra Nokia på min N73, tar kameraet gule bilder. Jeg prøvde å oppdatere den på nytt, og alt ser ut til å fungere, men når jeg prøver kameraet tar det fortsatt gul/oransje bilder. Noen som har noen idè om hvorfor dette skjer, eller om det er mulig å gå tilbake til den gamle firmwaren? Kan ikke finne den hos Nokia.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

raakken - hmm, hva er ME-oppdatering egentlig? :p jeg lastet bare ned "Nokia Software Updater" og fulgte instruksene.

lthorsen - tja, det går litt kjappere enn før. men siden den tar oransje/gule bilder er egentlig kameraet ubruklig for min del :p

Lenke til kommentar
har du prøvd å bytte til ME oppdatering? kanskje det løser seg da?

7415270[/snapback]

Dette er det ikke vert å gjøre da det er samme Firmware som ligger i bunnen bare at det er lagt med en bedre musikkspiller og noen ekstra skins :roll: Send mobilen inn du da den ikke skal være slik :cool:

Lenke til kommentar

Får ikke det firware oppgraderings proget til og funke på min PC.

Programmet vill ikke installeres grunnet at jeg har Windows Pro x64.

Men det løser jeg sikkert med og installere programmet slik at det tror at det er en helt vanlig XP Pro PC jeg har. Eller at jeg må vente til det støtter x64.

Jeg antar ikke at tillegsprogrammet til NokiaSuite installerer noen drivere (som da må være 64-bits) dermed så er det nemoproblemo for Nokia og fikse dette.

Men har jo seff 2stk 32-bits OS PC'er innenfor veggene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...