Magnus Holm Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Pondus skal nå bytte til Egmont Serieforlag. Da lurer jeg veldig på hva som skjer med abonnementet mitt. Jeg har ikke fått noe informasjon fra Egmont om hvordan jeg skal fornye abonnementet mitt. Og nå mistenker jeg at det har skjedd noe galt siden jeg ikke har fått Pondus i det siste. Tror ikke jeg har fått november-bladet. Så jeg lurer på hvem jeg skal kontakte. Schibsted eller Egmont. Det er jo tross alt Schibsted som har abonnementet mitt nå, men jeg tror at det har gått ut. Tror jeg skal sende ut en mail til Schibsted... Lenke til kommentar
magikern Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Schibsted starter å gi ut "M" blad nå istedenfor Pondus, jeg fikk første utgaven i posten for noen dager siden med tilbud om å flytte mitt gamle Pondus abonnement over på det... Antar man må lage en ny avtale med egmont for å abonnere på Pondus fremover. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Samme skjedde meg. Skal ha usb kopp varmer Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Problemet er at jeg ikke finner ut hvordan jeg skal kontakte Egmont Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Samme skjedde meg. Skal ha usb kopp varmer 7414844[/snapback] Samme her! Lenke til kommentar
magikern Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Problemet er at jeg ikke finner ut hvordan jeg skal kontakte Egmont 7415050[/snapback] fant denne i en annen post: http://www.serie.no/default.asp?ID=482&cat...ductName=Pondus Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hva er grunnen til at han bytter forlag? Lenke til kommentar
ohrandli Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hva er grunnen til at han bytter forlag? 7431375[/snapback] Det kan du lese om her: http://www.bt.no/kultur/article289438.ece Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 så lenge det er øverli som tegner tror jeg ikke vi merker noe forskjell.. eneste er jo seff noen av seriene vi komemr til og savne da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå