levlex Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Samsungs nye lavpristelefon X510 kunne blitt en Porsche til Lada-pris, men kræsjer fullstendig underveis. Les mer Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Det var morsomt å lese den testen Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Maskinvare og tilbehør: Det kan se ut som om det er noe galt med 3D-grafen. Feks fikk SE W300i langt over 0 når dere testen den. Søndag får du ikke lov til å stille inn på vekking.Nektet den? Kamera: Hele teksten linker til større versjon av bildene, kanskje dere skal avslutte tagen? Hvorfor to av fem på kamera når bildene er dårlige selv til krympet VGA å være? Og om det virkelig er mulig å lage en så halvferdig, lite gjennomtenkt telefon, hvorfor får den terningkast to? Lenke til kommentar
rew123 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Ke e begrunnelsen for å ikke gi den 1'ar? Er utsende og meldingsfunksjonen nok til å gi den 2'ar? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Med tanke på at slutt-terningkastet skal gjenspeile den helhetlige følelsen av telefonen, burde den få én, for det var jo bare irritasjon og eder og galle å lese i testen... Rart at de tør slippe noe sånt på markedet, egentlig :/ Endret 3. desember 2006 av OML Lenke til kommentar
µT. Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 hehe.. greit.. da går jeg for N73 istedet for denne... Ikke det at jeg tenkte på denne i utgangspunktet da... men men.. Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 jeg er ikke akkurat overrasket. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hmm er det bare meg eller har samsung bare lagd søppeltlfer hele året? Til og med D900 har fått dårlig kritikk Lenke til kommentar
Bibben Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Arrester meg gjerne hvis jeg tar feil, men på meg så virker det som om Nokia og til dels også Sony Ericsson kan spy ut hva som helst, uten at det genererer bunnkarakterer. Samsung og LG derimot........ Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Det er sant at Nokia sender ut telefoner i hytt og gevær, men de holder generelt en høyere standard enn Samsung sine, mener jeg. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Herregud for en elendig telefon he-he. Hva er vitsen med å gi ut noe slikt i dag hvor konkurransen er så stor? Skulle tro de ikke var interessert i å selge noen av den, og hva i all verden har Samsung's folk tenkt på denne gangen? Ho-ho, dette er noe av det mest håpløse produktet jeg har sett på lenge. En telefon som ikke engang duger til å snakke i.... :!: Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Er ikke dette akkurat samme telefon som Samsung SGH-X640 bare i nytt design Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Så denne testen ligger på forsiden av vg.no nå ja. Lenke til kommentar
radisson Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Det virker ut som mobilprodusenter driter ut telefoner uten å lese testene til amobil.no ;-) same shit diffrent wrapping. Syns egentlig Samsung er ganske eksepsjonelle til dette også. De skal på en måte hele tida komme med det hotteste selv om de små viktige detaljer blir oversett. Det er mulig jeg er kresen når det gjelder slikt da fordi jeg har jo sett i det store utlandet at forhandlere er smarte til å skjule hva som er nytt og hva som er gammelt og mange forbrukere ser KUN på designet uavhengig av finesser og slikt. Er desverre slik at man kan enda finne "nye" Nokia-telefoner enkelte steder som kanskje er 3-4 år gamle som designmessig fortsatt er pene for folk :-) Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Gratulerer Samsung! Skal ble moro og se hva butikkene som har bestilt inn mengder av denne telefonen kommer til å gjøre. Men sett fra et annet ståsted, finnes det des. nok av potensielle kjøpere Endret 6. desember 2006 av Dolce_vita Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Etterkommeren av min telefon ja. X-640 fikk jo terningkast 1. Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Etterkommeren av min telefon ja. X-640 fikk jo terningkast 1. Hva er din konklusjon, er det noe håp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg