ReeNOi Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Hei. Jeg har akkurat kjøp en kabel for å koble til pcen til tven. får bare inn skikkelig dårlig bilde å pcen finner ikke tven det står bare at den finner en analog sjerm. noen som har en anelse om hva jeg kan gjøre? har nvida 3dkort. Endret 3. desember 2006 av ReeNOi Lenke til kommentar
-morten Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hva slags kabel? Og hvilke innganger har TV-en egentlig, og hva slags utganger har PC-en? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hei.Jeg har akkurat kjøp en kabel for å koble til pcen til tven. får bare inn skikkelig dårlig bilde å pcen finner ikke tven det står bare at den finner en analog sjerm. noen som har en anelse om hva jeg kan gjøre? har nvida 3dkort. 7414409[/snapback] Hvilken kabel har du kjøpt? Raportert for dårlig emnetittel som bryter med 3-ords-regelen. Lenke til kommentar
ReeNOi Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Hva slags kabel?Og hvilke innganger har TV-en egentlig, og hva slags utganger har PC-en? 7414416[/snapback] har er ett bilde av ledningen, hvist det hjelper noe :$ Lenke til kommentar
ReeNOi Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Har enda ikke fått dette til så noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Det blir dårlig bilde på tekst, men ikke på film. Det er kanskje fordi det ikke er lcd tv? Siden det skjer det samme med meg, og jeg har ikke lcd tv... Lenke til kommentar
ReeNOi Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Det blir dårlig bilde på tekst, men ikke på film. Det er kanskje fordi det ikke er lcd tv? Siden det skjer det samme med meg, og jeg har ikke lcd tv... 7465173[/snapback] jeg får ikke opp noe på tven i det hele tatt:< det som er problemet prøvd på flere tver osv:< Lenke til kommentar
ReeNOi Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 nå fikk jeg akkurat til bilde men det ble i svart/hvit hvordan kan jeg få til sån det blir farger? Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) nå fikk jeg akkurat til bilde men det ble i svart/hvit hvordan kan jeg få til sån det blir farger? 7465284[/snapback] hmm Det pleide å skje med meg før, men husker ikke helt hvorfor.. Prøv å ta på en annen AV kanal på tven, på meg er det av1, av2, av3, og av3/s, vet ikke om det er noe sånt på tven din... Endret 9. desember 2006 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Ble ikke klok på det kabelstyret. Har du en link? Dersom du har mer enn en SCART på TV-en så bytt; ikke alle SCART-inngangene som har støtte for "alt", eks s-video. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå