Chocker Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Snillere mot folk ja... Kommer vel noen ganger litt ann på folkeslaget, ikke alle kan oppleves som hyggelige selv om de faktisk ikke gjør noe vondt. Oppfør deg mot andre, på samme måte som du ønsker at andre skal oppføre seg mot deg selv. Når det gjelder jenter, så liker mange litt tøffe gutter...gjerne de som skiller seg ut fra resten av gjengen. Men en god oppførsel er vel alltid et must! Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Jeg har et stikk motsatt problem - jeg er for naiv og hyggelig. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 liker jentene at man flørter? 7414504[/snapback] liker jenter og bli flørtet med? 7419327[/snapback] sry for spam, men liker jenter at man flørter med de? 7423197[/snapback] Hmmmm. Hvis du er sånn IRL som du er på tråden kan nok jentene oppfatte deg som en smule masete. Hvis jeg hadde vært deg hadde jeg nok hørt på tipsene før i tråden om å betrakte dem som gutter. Da blir det mye enklere å være naturlig rundt dem. Lykke til. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 er det bare og gå til folk og spør og si f.eks "hva du tror" som jeg sier, det er en grei måte og snakke med folk på synes jeg. Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hmmmm. Hvis du er sånn IRL som du er på tråden kan nok jentene oppfatte deg som en smule masete. Hvis jeg hadde vært deg hadde jeg nok hørt på tipsene før i tråden om å betrakte dem som gutter. Da blir det mye enklere å være naturlig rundt dem. Lykke til. 7763342[/snapback] Betrakte dem som venne gutter da eller?? Du går liksom ikke bort til en jente og sier "Halla, Åssen Hengern??" (Veit det er tåpelig eksempel, men det er bare ett begrep jeg har funnet er ganske så morsomt å bruke mot begge parter) Viss du ikke er en sånn fyr som meg som går rundt og tuller med alt og alle Men "Hei, hvordan har du hatt det i hælja da??" Funker. Lenke til kommentar
maskot Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Etter det eg ser er du 12-13 år ifølge profila di.... Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Etter det eg ser er du 12-13 år ifølge profila di.... 7832159[/snapback] Ja, hva så?? Det er ikke alderen som teller, det er det man har inni huet Akkuratt som noen mener at skjønnheten er på innsiden. Bare fordi jeg er litt lav i alder betyr det at jeg ikke sier noe fornuft det eller?? Det kalles Diskriminering det min gode venn! Endret 30. januar 2007 av Kiwiboy Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Etter det eg ser er du 12-13 år ifølge profila di.... 7832159[/snapback] Ja, hva så?? Det er ikke alderen som teller, det er det man har inni huet Akkuratt som noen mener at skjønnheten er på innsiden. Bare fordi jeg er litt lav i alder betyr det at jeg ikke sier noe fornuft det eller?? Det kalles Diskriminering det min gode venn! 7832187[/snapback] Alle vet at den der med skjønnheten bare er bullshit. 1 Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hei, jeg sliter litt med og være snill mot Jenter og de som sjenner meg godt.hvordan kan man bli snillere? noen tips? de jeg ikke kjennerer det enkelt og bli venner med for de vet ikke hvordan jeg er og har vært. noen som ka gi noen gode tips til og bli snillere? Trenger det 7414361[/snapback] Demmes problem, liker de deg ikke så fuck dem Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Etter det eg ser er du 12-13 år ifølge profila di.... 7832159[/snapback] Ja, hva så?? Det er ikke alderen som teller, det er det man har inni huet Akkuratt som noen mener at skjønnheten er på innsiden. Bare fordi jeg er litt lav i alder betyr det at jeg ikke sier noe fornuft det eller?? Det kalles Diskriminering det min gode venn! 7832187[/snapback] Alle vet at den der med skjønnheten bare er bullshit. 7842365[/snapback] Ja, men det er fortsatt diskriminering! Lenke til kommentar
Vera_K Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 "hvordan kan man bli snillere? " det trenges visst ikke... du mE bare ikke tenke dErlig om noen og vere snill inni i deg, hvis tankene dine er rene og gode sE skal man fole det Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Etter det eg ser er du 12-13 år ifølge profila di.... 7832159[/snapback] Ja, hva så?? Det er ikke alderen som teller, det er det man har inni huet Akkuratt som noen mener at skjønnheten er på innsiden. Bare fordi jeg er litt lav i alder betyr det at jeg ikke sier noe fornuft det eller?? Det kalles Diskriminering det min gode venn! 7832187[/snapback] Alle vet at den der med skjønnheten bare er bullshit. 7842365[/snapback] Ja, men det er fortsatt diskriminering! 7850468[/snapback] Diskriminering og diskriminering, så mye jeg har forstått driver ikke 12 åringer å henge på forumer. Stereotypen av en 12 åring henger på bl.a piczo.com, freewebs.com, jippii.no og alle de taper sidene. Du kan ikke kalle det for diskrimingering, alle påstandelser må ha en begrunnelse, og det ser ut til at du ikke har. Begrunn om hvorfor du kaller det for diskriminering, da se jeg hvor mye du har oppi nøtta. Du har null erfaring med livet (nesten), du "prøver" å menge deg inn i denne communityen og det ser ut til å ikke funke. Vær deg selv og ikke skriv ord som du ikke forstår. Forklar hva ordet diskriminering betyr og hvor du vil frem hen med dette ordet. Du har fornuft, men den passer ikke med oss andre inn på forumet. Kan likevel holde preken for andre 12-åringer som vil tro at du er Moses. Vær så snill og ikke tro at du har fornuft som andre vil høre på . Du ER velkommen her, så lenge du ikke prøver å være en annen enn det du egentlig er. Vær deg selv, ingen vil plage deg fordi du er en 12-åring, det er bra at du leser og får masse "visdom" oppi nøtta di. Men ikke tro at du er Moses som har lang erfaring og du gir påstander uten noen videre underbyggelse. Håper du har det trivelig. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 haha takk for vel prøve endda hardere og lære det du skrev Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 men dere sjønner at jeg liker og flørte litt, hva slaks flørting liker jenter? noen tips til eksempler? takk, må sjerpe meg vanskelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå