skylinepower Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Hei, jeg sliter litt med og være snill mot Jenter og de som sjenner meg godt. hvordan kan man bli snillere? noen tips? de jeg ikke kjennerer det enkelt og bli venner med for de vet ikke hvordan jeg er og har vært. noen som ka gi noen gode tips til og bli snillere? Trenger det Endret 3. desember 2006 av skylinepower Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Det er vel ikke særlig mye du kan gjøre, utover å tenke over hvordan du oppfører deg i større grad, og kanskje tenke mer før du handler... Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Hva liker folk da? Mange synes sikkert at jeg er grei og da, men man spør ikke om slikt da liker jentene at man flørter? Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 vær hyggelig mot folk si ting som folk liker for eksempel " du er virkelig til og tegne" jasså har du klippet deg sånne generelle enkle ting kan få deg til og virke snillere men ikke overdriv det heller for da vil folk skjønne at det er noe som ligger bak eller tro at du driver av med noe mystisk. Mvh Campin Carl Hummer pwnz everything!(kun H1 da siden h2 h3 kun er lagd for pengenes skyld og H1 for brukens skyld) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Enkelt. Du er utrustet med to ører og èn munn, fordi du skal lytte mer enn du snakker. Så lenge du tenker over hva du sier, og setter deg selv i samme situasjon som den du snakker til, så vil du automatisk moderere det du sier. Som jeg sa - enkelt. Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Klarer ikke å fylle en innlinje på 2 mbit med en utlinje på 1 mbit vet du Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 liker folk at vi viser at vi liker de? liker jenter og bli flørtet med? noen tips ? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 sry for spam, men liker jenter at man flørter med de? noen gode tips til slørting? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jenter elsker oppmerksomhet. Start der Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 hva slaks? noen tips til hvordan? Lenke til kommentar
flippant Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg vil ikke virke kynisk eller fremstå som en storsjarmør, men den enkleste måten du kan komme i kontakt med kvinner er rett og slett bare ved å ikke tillegge det noen spesiell verdi at de er kvinner. Lat som om de er gutter hvis det hjelper deg - det største problemet man har med kvinner er sjenansen - alt stokker seg bare til og blir feil. Hvis du bare er hyggelig uten noen andre motiver enn å bare slå av en prat vil du virke naturlig, og etter at du har brutt isen vil ting etterhvert gli inn i et naturlig tempo. Empati i samtale er veldig viktig - tenk gjennom hvordan du ville ha reagert hvis noen sa det du har lyst til å si til deg. Det er ikke vanskeligere enn det. Menn er visuelle og kvinner er verbale. Si det du tenker uansett hvor fjollete det høres ut for deg - kvinner vil sjelden foretrekke en kameratslig tone som om de var en av gutta når de blir bedre kjent med deg. Lenke til kommentar
daneriks Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg liker en jente, men jeg klarer liksom ikkje å få en samtale skikkelig igang. Det stopper liksom opp etter den normale "Hvordan går det?" jeg kjenner hun ganske godt, men vanskelig for meg å snakke skikkelig med folk jeg liker.. det blir på en måte litt press føles det som... Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Skjønner Hmm Du må jo gjøre som er sakt tidligere i posten, være høfflig, gi mange komplimanger, holde døra oppe for dem, spørr de deg om noe så bare gjør det osv. Man kan ikke være slem og snill samtidig, men deg selv kan man være! (Det hørtes sikkert kristent ut!) Lytt til dem når de har problemer og sånt de vil snakke ut om, være følsom og ikke skift tema til deg selv - Kiwi Tha Løøw Doctor Lenke til kommentar
bodycrap Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 se det gode i alle folk ^^ og tenk på andres følelser hele tiden. vær forsiktig med hva du sier. vær en gentleman, og vær deg selv. Det er de eneste tipsene jeg har å gi xD ^^ Lenke til kommentar
Snø Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Spør deg selv: Ville du likt å bli behandlet på den måten som du behandler andre? Og det med å være frekk mot vennene sine, hvem gjør ikke det i blant? Det viktigste er likevel å ta det med et stort smil når vennene dine bestemmer seg for å henve seg på deg Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) men takk for alle tips til og bli snillere får bare bruke de da Endret 18. januar 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg skjønner ikke hva denne tråden gjorde under Annen kultur, derfor har den blitt flyttet til Annet. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg skjønner ikke hva denne tråden gjorde under Annen kultur, derfor har den blitt flyttet til Annet. 7754196[/snapback] Sex og samliv da..? Uansett, bare tenk deg om før du snakker, ikke svar folk med en frekk tone. Smil og vær grei. Ikke krangle på det folk sier og si ja når folk spør deg om tjenester. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Kjenner meg igjen selv Jeg vil ikke være sånn =/ Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Kjenner meg igjen selv Jeg vil ikke være sånn =/ 7761253[/snapback] men hva skal vi være? jo tenke på hva vi sier og tørr og snakke med folk og gi komplemang rett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå