Gå til innhold

Hvordan bli snillere mot folk?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg sliter litt med og være snill mot Jenter og de som sjenner meg godt.

hvordan kan man bli snillere? noen tips?

de jeg ikke kjennerer det enkelt og bli venner med for de vet ikke hvordan jeg er og har vært.

noen som ka gi noen gode tips til og bli snillere?

Trenger det :cry:

Endret av skylinepower
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vær hyggelig mot folk si ting som folk liker for eksempel " du er virkelig til og tegne" jasså har du klippet deg sånne generelle enkle ting kan få deg til og virke snillere men ikke overdriv det heller for da vil folk skjønne at det er noe som ligger bak eller tro at du driver av med noe mystisk.

Mvh Campin Carl

Hummer pwnz everything!(kun H1 da siden h2 h3 kun er lagd for pengenes skyld og H1 for brukens skyld)

Lenke til kommentar

Enkelt. Du er utrustet med to ører og èn munn, fordi du skal lytte mer enn du snakker.

Så lenge du tenker over hva du sier, og setter deg selv i samme situasjon som den du snakker til, så vil du automatisk moderere det du sier.

Som jeg sa - enkelt.

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke virke kynisk eller fremstå som en storsjarmør, men den enkleste måten du kan komme i kontakt med kvinner er rett og slett bare ved å ikke tillegge det noen spesiell verdi at de er kvinner.

Lat som om de er gutter hvis det hjelper deg - det største problemet man har med kvinner er sjenansen - alt stokker seg bare til og blir feil. Hvis du bare er hyggelig uten noen andre motiver enn å bare slå av en prat vil du virke naturlig, og etter at du har brutt isen vil ting etterhvert gli inn i et naturlig tempo.

Empati i samtale er veldig viktig - tenk gjennom hvordan du ville ha reagert hvis noen sa det du har lyst til å si til deg. Det er ikke vanskeligere enn det.

Menn er visuelle og kvinner er verbale. Si det du tenker uansett hvor fjollete det høres ut for deg - kvinner vil sjelden foretrekke en kameratslig tone som om de var en av gutta når de blir bedre kjent med deg.

Lenke til kommentar

Jeg liker en jente, men jeg klarer liksom ikkje å få en samtale skikkelig igang. Det stopper liksom opp etter den normale "Hvordan går det?"

jeg kjenner hun ganske godt, men vanskelig for meg å snakke skikkelig med folk jeg liker.. det blir på en måte litt press føles det som... :cry:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Skjønner :p

Hmm :hmm:

Du må jo gjøre som er sakt tidligere i posten, være høfflig, gi mange komplimanger, holde døra oppe for dem, spørr de deg om noe så bare gjør det osv.

Man kan ikke være slem og snill samtidig, men deg selv kan man være! (Det hørtes sikkert kristent ut!)

Lytt til dem når de har problemer og sånt de vil snakke ut om, være følsom og ikke skift tema til deg selv :p

- Kiwi Tha Løøw Doctor

Lenke til kommentar

Spør deg selv: Ville du likt å bli behandlet på den måten som du behandler andre?

Og det med å være frekk mot vennene sine, hvem gjør ikke det i blant? Det viktigste er likevel å ta det med et stort smil når vennene dine bestemmer seg for å henve seg på deg :p

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hva denne tråden gjorde under Annen kultur, derfor har den blitt flyttet til Annet.

7754196[/snapback]

Sex og samliv da..?

Uansett, bare tenk deg om før du snakker, ikke svar folk med en frekk tone. Smil og vær grei. Ikke krangle på det folk sier og si ja når folk spør deg om tjenester.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...