Tinmar Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 På skolen nå skal vi begynne med egentrening. Det vil si trening der vi bestemmer selv hva vi skal trene og hvordan vi skal gjøre det. Jeg har da bestemt å fokusere på musklene. Det jeg da trenger hjelp til er hvilke øvelser som passer til hvilken muskelgruppe. Tenkte å trene slik at jeg tar det jeg greier i en øvelse og så bytter til en annen øvelse, tar maks der og og bytter til øvelse nr 1 igjen. Gjentar dette ca 4 ganger før jeg går til to nye øvelser. De musklene jeg skal trene: Armer: Push-ups? (Trenger også øvelse der jeg blir bedre i kroppshevinger i bom) Legger Lår Mage: Sit-ups Rygg, øvre og nedre Tips og lignende mottas med takk! (Gjerne linker) Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Her er det masse snasent Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 På skolen nå skal vi begynne med egentrening. Det vil si trening der vi bestemmer selv hva vi skal trene og hvordan vi skal gjøre det. Jeg har da bestemt å fokusere på musklene. Det jeg da trenger hjelp til er hvilke øvelser som passer til hvilken muskelgruppe. Tenkte å trene slik at jeg tar det jeg greier i en øvelse og så bytter til en annen øvelse, tar maks der og og bytter til øvelse nr 1 igjen. Gjentar dette ca 4 ganger før jeg går til to nye øvelser. De musklene jeg skal trene: Armer: Push-ups? (Trenger også øvelse der jeg blir bedre i kroppshevinger i bom) Legger Lår Mage: Sit-ups Rygg, øvre og nedre Tips og lignende mottas med takk! (Gjerne linker) 7414158[/snapback] Regner Med at du tar det på treningsstudio hva på armen skal du trene? triceps, biceps? På legger kan du trene Stående tåhvev, Sittende tåhev. skal du ta forside lår å bakside lår? på Forside lår kan du ta feks knebøy,knestrekk eller beinpress. på bakside lår kan du ta strake markløft eller lårcurl. på rygg kan du jo ta markløft, går også med roing, chins osv... Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Er nok ikke på treningsstudio nei. Forklarte kanskje ikke dette godt nok i 1. post, men jeg går i niende og dette skal hovedsaklig foregå på skolen og hjemme. Derfor hadde det vært fint om dere kunne komme med forslag til øvelser uten så mye avansert utstyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå