snooozy Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hei jeg har søkt litt på internett og funnet ut at det å bestille spill i usa blir billigere om man bestiller noen stykker samtidig. Men det jeg lurer på er om den norske 360 støtter amerikanske spill, med tanke på soner, HZ, tv osv. Jeg vet at man i noen spill, som f.eks. dead or alive, må man stille inn HZ før man får spilt på en vanlig tv, fra 60-50 HZ. Har også snakket med xbox 360 kundeservice om dette, og dette viste de ikke noe om. sa det var spillprodusenten som bestemte soner osv. Håper noen vet noe om dette, helst noen som har prøvd det alt. Og evt. hvilke spill. Takker for alle svar.... Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Liste over sonefrie amerikanske 360-spill. Bare pass på at maskinen er stilt til PAL-60 så funker alle de spillene uten problemer. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Rainbow 6 Vegas er hvertfall sonefritt. har hørt at de fleste ubisoft spillene er det. prøv å google xbox 360+region free. Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Play-Asia.com har en liste over region free spill. Billige spill der også. Her er en link Endret 3. desember 2006 av [AH-64]Undead Lenke til kommentar
snooozy Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Liste over sonefrie amerikanske 360-spill. Bare pass på at maskinen er stilt til PAL-60 så funker alle de spillene uten problemer. 7414302[/snapback] Takk skal du ha, da må jeg bare kjøpe meg en tv som støtter pal 60...hehe Lenke til kommentar
snooozy Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 takk skal dere ha, da har jeg ett utgangspunkt. Takker for svar..... Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Alt fra UbiSoft så langt har vært sonefritt så langt - samme med Microsoft Game Studios (tror jeg) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 bra at det er mange sonefrie spill, men litt forvirrende at noen er det og noen ikke. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Flyttes til "Spørsmål og svar - Konsoll" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå