Enceladus Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg har brukt opp batteriet på lommelykta i Deus Ex. Hvordan lader jeg den? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 I Deus Ex så har kroppen eit batteri, denne kan lades med bioceller eller repair roboter. Når du har energi så kan du bruke lommelykt, og alle dei andre skillsa du velger Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hvilken Deus Ex snakker vi om her? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Er likedan i begge Deus Ex spillene. Bruk en bio cell, så kan du bruke den igjen. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Bioceller og repair roboter, ok har det. Takker. Jeg spiller eneren. Har hørt toeren var en skuffelse. Fatter ikke hvorfor jeg aldri har spilt dette spillet før, det er jo genialt Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hehe, ja, er et fantastisk bra spill. 2ern var en stor skuffelse ja, men fremdeles et kult spill, men ikke på langt nært så bra som originalen Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Grats med at du endelig fant Deus Ex, da. Det er aldri for sent å spille det, et herlig spill du kan fullføre på forskjellige måter (jeg spilte f.eks. gjennom med så lite vold som mulig, for så i neste runde å slakte alt og alle jeg kom over hvor det var mulig). Jeg har begge spillene. Klarer fremdeles ikke å fullføre DE 2 fordi det kjeder vannet av meg i forhold til det første. Ingen nerve whatsoever. Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Biocells FTW! Sundiver(spoiler): Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor veit at 2ern sugde men du møter flere persjoner fra enern der, blant annet Paul Denton og JC Denton(ved slutten ivertfall). Hvis du er ekstra skarp, så ville du legge merke til at navnet på en av klonene i klonemaskin i Area 51 på enern faktisk HETER Alex Denton, DVS. han/hun du styrer i toern! Endret 4. desember 2006 av Camper_killer Lenke til kommentar
parallax313 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Ja, jeg måtte reinstallere det. Dette er ett av mine favorittspill, og en av de beste spillene opp igjennom tidene. Endret 4. desember 2006 av parallax313 Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Ja, jeg måtte reinstallere det. Dette er ett av mine favorittspill, og en av de beste spillene opp igjennom tidene. 7426532[/snapback] Samme her Steike mej tid, dette spillet e noko av det beste som finst på PC Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Satt nettopp og spelte det og, det er så vanvittig mykje å utforske. Alle brett kan spelas igjennom på sikkert minst 10 forskjellige måter. Er heilt utroleg god stemning i det spelet. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hm... tror jaggu jeg skal legge det inn jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå