Gjest Slettet+891234 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hei. Har to partisjoner på disken, C: for Windows etc. og D: for data. Mine dokumenter har jeg flyttet til D:. Hver gang jeg laster ned en automatisk oppdatering fra Windows Update, opprettes det en mappe med en log-fil i Mine Dokumenter-mappen (= D:). Hvordan kan jeg unngå dette? På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Vet ikke om det finnes noen spesiell måte å få dem vekk på, men du kan vell bare slette dem antar jeg. Ellers, om det er i samme mappe så kan du bare skjule mappen. Men det er nok ikke i samme mappe, er det vell? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Loggfilene havner i mapper med navn av typen 332dasd31fd5646a8sa, 8979845fd1gs74, osv. med nye navn hver gang, så ikke mulig å skjule. Oppdaget dog at det er den samme updaten hele tiden som lastes ned og installeres, men aner ikke hva jeg skal gjøre med det annet enn å skru av automatiske oppdateringer, som jo er et dårlig alternativ... Lenke til kommentar
remmm Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Loggfilene havner i mapper med navn av typen 332dasd31fd5646a8sa, 8979845fd1gs74, osv. med nye navn hver gang, så ikke mulig å skjule. Oppdaget dog at det er den samme updaten hele tiden som lastes ned og installeres, men aner ikke hva jeg skal gjøre med det annet enn å skru av automatiske oppdateringer, som jo er et dårlig alternativ... 7417229[/snapback] Skjul oppdateringen, trenger ikke skru av microsoft update helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå