Mr.Anki Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hva med mist 500w eller 600w ? som folk tidligere har sagt. Har 500w selv og er kjempefornøyd med den Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 har DENNE psu'en selv og er storfornøyd. komemr rett og slett ikke på noe minus med den, den er også stille, har hørt den skal være stillere enn R typen fra mist(?). 7434125[/snapback] Har også denne, den har P8 kontakt som hipper-r ikke har, den er også stille som bare det. Mist er også bra, men det kan koste litt om du skal ha mye kabler, siden de må kjøpes seperat. Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Er ikke thermaltaken veldig stille da? Har de ikke putta i en Xsilentvifte i den? men jeg tenker å kjøre 2x 8800gts, e6600, 2 gig ram + 2-3 hd + dvd brenner osv, etterhvert, skal se ut på nyåret om f.eks det blir bedre ytelse på r600 eller 84 fra nvidia.. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg har hørt det motsatte om thermaltake sine, 16db kan du ihvertfall drite i. Hellemyr: ikke glem at Mist 500W også leveres i ''ikke-modulær-utgave'' så den trenger ikke og bli så dyr om man godtar noen kabler som henger inni der Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Denne er veldig bra Bzerk 500w, jeg har den i min pc. Det er ikke mye støy som kommer ut av den, så er det også en liten knott du kan skru på for å regulere viftehastighet Helt super PSU billig er den også perfekt volt http://www.microplex.no/product.aspx?pid=BZ500W812SB&mcat= Endret 6. desember 2006 av tommen_h Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå