hinduuu Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 kjedlig serie, så 3eps og ikke sett mer siden da Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Før Jul i Vallhall begynte trodde jeg dette var en elendig serie, og etter ep.1 hadde jeg fortsatt den oppfatningen. Jeg så en episode rundt den 10 desember og da fant jeg ut at "hei, dette går jo faktisk an å se på", etter dette har jeg fulgt med på serien. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 De sangene de synger er utrolig morsomme da,men hjelper lite siden serien er utrolig dårlig. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg vil konkludere at dette er den beste julekalenderen jeg har sett på en del år, skuespillerne gjorde en god jobb, jeg syns det var en god historie og et godt utgangspunkt for en julekalender. At det var på dansk trakk ikke negativt ned, det gjorde heller det stikk motsatte. Amalies Jul(?) er ennå dog den jeg har de beste minnene fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå