spøkelset Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hei! Lurer på om det finnes et program som gjør det mulig å styre en annen pc i samme nettverk, samtidig som jeg styrer min? Husker at jeg så et program som gjorde det mulig å ta kontrollen over en annen pc en gang for noen måneder tilbake. Dette fungerte slik at selve skrivebordet til den andre datamaskinen åpnet seg i en egen rute på den andre datamskinen, og vedkommende kunne deretter ta kontroll over den andre pc'en. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Du kan jo bruke et program som heter VNP(?) har ingen erfaring med dette med har hørt en del bra om det... Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Du kan jo bruke et program som heter VNP(?) har ingen erfaring med dette med har hørt en del bra om det... 7413740[/snapback] Heter det bare VNP? har du link til det? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Real VNC, Tight VNC er to programmer som kan brukes Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Fjernhjelp gjennom MSN. Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Takker for svar Hvilket program er lettest å bruke? Er ute etter et program som er enkelt å sette opp og bruke Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Takker for svar Hvilket program er lettest å bruke? Er ute etter et program som er enkelt å sette opp og bruke 7413812[/snapback] Msn fjernhjelp er lettest.. VNC, trengs det å åpne porter, forwarde, DNS osv.. Har ikke klart det selv enda.. Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Hva er msn fjernhjelp? Er det ikke slik at den andre må godta før du kan styre pc'en hans/hennes da? Grunnen til at jeg vil ha et slikt program er for å tulle litt med lillebror Vil derfor ha et program som starter opp automatisk på hans maskin når han starter den, slik at jeg kan ta kontrollen over hans maskin Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hva er msn fjernhjelp? Er det ikke slik at den andre må godta før du kan styre pc'en hans/hennes da? Grunnen til at jeg vil ha et slikt program er for å tulle litt med lillebror Vil derfor ha et program som starter opp automatisk på hans maskin når han starter den, slik at jeg kan ta kontrollen over hans maskin 7413961[/snapback] Da er VNC tingen.. Lenke til kommentar
darkleader Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 da kan du bare skaffe deg en trojan. legge den på maskinen hans, og du har kontroll. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 logmein.com er vel den beste måten å gjøre det på. Går glatt å ta over en pc selv gjennom oppland fylkes mange brannmurer og diverse annet drit. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) logmein.com er vel den beste måten å gjøre det på. Går glatt å ta over en pc selv gjennom oppland fylkes mange brannmurer og diverse annet drit. 7444037[/snapback] Nytter jo ikke å ta over en pc uten at pcen du skal styre har installert tillegsprogram. Endret 7. desember 2006 av Fez Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Opfattet det som om han skulle kontrollere en annen av sine egne datamaskiner i et nettverk.... Men det står jo ikke at det er det han skall, når jeg ser nærmere etter. Logmein er det beste jeg har funnet for lovlig fjernkontroll av pc-er i hvert fall. Endret 7. desember 2006 av NgZ Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 logmein.com er vel den beste måten å gjøre det på. Går glatt å ta over en pc selv gjennom oppland fylkes mange brannmurer og diverse annet drit. 7444037[/snapback] Nytter jo ikke å ta over en pc uten at pcen du skal styre har installert tillegsprogram. 7444102[/snapback] Det er helt riktig.. Du må inn på hans maskin for å få fikset dette fullstendig.. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Takker for svar Hvilket program er lettest å bruke? Er ute etter et program som er enkelt å sette opp og bruke 7413812[/snapback] Msn fjernhjelp er lettest.. VNC, trengs det å åpne porter, forwarde, DNS osv.. Har ikke klart det selv enda.. 7413936[/snapback] DNS? Man trenger Ip-adresse (evt. domene hvis man har) eller maskinnavn hvis man er innen for samme LAN. Hvis man må forwarde, trenger man å åpne port 5900 i routeren. Lenke til kommentar
aasmundld Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 hvis man vil tulle med lillebror så er det gøy å bruke cmd. gå på start og søk cmd og gå på cmd og skriv shutdown -i så gjør du som du vil med ham! :-) men det må alltid være et MEN og det er at du må gjøre dette på lillebror sin maskin: Jeg pleier å vente til han går bort og så innstille cmd. du kan gjøre så maskinen går til hvilemodus om f.eks. 5 minutter. PRØV DET! det er **** gøy. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Vi necrobumper ikke tråder med irrelevante poster. Stenges. Om trådstarter mot formodning fortsatt trenger hjelp kan vedkommende lage en ny tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg