EplekakeMedIs Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 ...men er veldig usikker på hvem. Jeg vil aller helst ha en med et greit kamera, GOD lyd i samtaler(viktigste, halve grunnen til at jeg vil ha ny. Min gamle nokia 3200 kan jeg knapt bruke til ringing >__>) og gjerne filmopptak og musikkavspilling, men det er ikke noe MUST. Når det gjelder pris har jeg råd til det meste, men vil aller helst ikke gå over 3500,- Ellers vil jeg aller helst unngå joystick, da alle vennene mine har dårlige erfaringer med slikt. Vil helst ha fra Samsung, LG eller SE og ser helst bort fra Nokia og Siemens. Takker for all hjelp og anbefalinger. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) ...men er veldig usikker på hvem. Jeg vil aller helst ha en med et greit kamera, GOD lyd i samtaler(viktigste, halve grunnen til at jeg vil ha ny. Min gamle nokia 3200 kan jeg knapt bruke til ringing >__>) og gjerne filmopptak og musikkavspilling, men det er ikke noe MUST. Når det gjelder pris har jeg råd til det meste, men vil aller helst ikke gå over 3500,- Ellers vil jeg aller helst unngå joystick, da alle vennene mine har dårlige erfaringer med slikt. Vil helst ha fra Samsung, LG eller SE og ser helst bort fra Nokia og Siemens. Takker for all hjelp og anbefalinger. 7413711[/snapback] hva med motorola? Razer V3I har fått kretikk får å ha god lyd undersamtale, god å klar lyd på avspiling av musikk, ikke noe velidg kamere bare 1mp, men den ser jo bare BRA ut å. en kjempe mobil vil jeg si Endret 3. desember 2006 av NadaX7 Lenke til kommentar
EplekakeMedIs Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 ...men er veldig usikker på hvem. Jeg vil aller helst ha en med et greit kamera, GOD lyd i samtaler(viktigste, halve grunnen til at jeg vil ha ny. Min gamle nokia 3200 kan jeg knapt bruke til ringing >__>) og gjerne filmopptak og musikkavspilling, men det er ikke noe MUST. Når det gjelder pris har jeg råd til det meste, men vil aller helst ikke gå over 3500,- Ellers vil jeg aller helst unngå joystick, da alle vennene mine har dårlige erfaringer med slikt. Vil helst ha fra Samsung, LG eller SE og ser helst bort fra Nokia og Siemens. Takker for all hjelp og anbefalinger. 7413711[/snapback] hva med motorola? Razer V3I har fått kretikk får å ha god lyd undersamtale, god å klar lyd på avspiling av musikk, ikke noe velidg kamere bare 1mp, men den ser jo bare BRA ut å. en kjempe mobil vil jeg si 7413837[/snapback] Jo, ser fin ut og absolutt til vurdering. Skulle ikke være noen som har erfaring med SE w810i ang. ringing? Kamerat av meg mener den er bra, men med tanke på at han ikke har noe i mot å gjøre leksene for hele uka i helgen har vi nok forskjellige syn på hva som er fint og ikke. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 ...men er veldig usikker på hvem. Jeg vil aller helst ha en med et greit kamera, GOD lyd i samtaler(viktigste, halve grunnen til at jeg vil ha ny. Min gamle nokia 3200 kan jeg knapt bruke til ringing >__>) og gjerne filmopptak og musikkavspilling, men det er ikke noe MUST. Når det gjelder pris har jeg råd til det meste, men vil aller helst ikke gå over 3500,- Ellers vil jeg aller helst unngå joystick, da alle vennene mine har dårlige erfaringer med slikt. Vil helst ha fra Samsung, LG eller SE og ser helst bort fra Nokia og Siemens. Takker for all hjelp og anbefalinger. 7413711[/snapback] hva med motorola? Razer V3I har fått kretikk får å ha god lyd undersamtale, god å klar lyd på avspiling av musikk, ikke noe velidg kamere bare 1mp, men den ser jo bare BRA ut å. en kjempe mobil vil jeg si 7413837[/snapback] Jo, ser fin ut og absolutt til vurdering. Skulle ikke være noen som har erfaring med SE w810i ang. ringing? Kamerat av meg mener den er bra, men med tanke på at han ikke har noe i mot å gjøre leksene for hele uka i helgen har vi nok forskjellige syn på hva som er fint og ikke. 7441237[/snapback] w810i: Telefonfunksjoner (lyd, dekning, brukervennlighet) 3.5 V3i: Telefonfunksjoner (lyd, dekning, brukervennlighet) 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå