Gå til innhold

Har jeg fucka opp firmwaren? M. Habu *løst*

Anbefalte innlegg

Da jeg fikk musen, så hadde jeg litt problemer med at softwaren ikke fant musen, men det kom seg etter noe restarts..

Så mekret jeg at musen skippet litt på musematten, så leste at man burde oppgradere driveren og firmwaren da..

Så jeg lastet ned nyeste driver og firmware og instalerte akkurat slik som det sto jeg skulle..

men, nå etter at det er instalert, finner ikke programmet musen i det heletatt :(

prøvd flere titals restart, og prøvd på laptoppen og, finner ikke musen, og på firmware version står det bare N\A..

Musen virker fint, og skipper ikke lenger, men vil ha programvaren til å virke..

Kan musen ha blitt fucka opp av firmware oppdateringen? får ikke oppdatert på nytt da det ikke går..

går det ant å resette firmwaren på musa?..

får vel neppe returnert den heller når dette sikkert er min skyld..

Endret av Complexity
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva slags mus er det snakk om?

7413793[/snapback]

Microsoft Habu

Skal gå ann å få det til å funke. Sikker på at du ikke brukte feil firmware da? Razer firmware funker vel på den og?

7413913[/snapback]

har prøvd Copperhead sin firmware siden det er samme "hw" i disse musene, men fikk ikkje til det heller.. bare feilmelding..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg sitter her med akkurat samme problem. I et forsøk på å bli kvitt de uendelige disconnectene fra musa flashet jeg til 6.18 firmwaren til Copperhead. Etter dette har jeg kun fått Copperhead softwaren til å kjenne igjen musa, og CP softwaren virker dårlig på Habu musa her iallefall. Har sitti i seks timer og sikkert rebootet 10-15 ganger, avinstallert og installert drivere.

Alt i alt vil jeg bare ha 1.00 driver og software tilbake, det er disse som har virket best for meg, enda jeg kun får 125Hz polling-rate.

Hjelp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...