Ingar Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hei sann Trenger et nytt tastatur og ønsker forslag til noen veldig gode. Har sett litt på DiNovo som er den heteste kandidaten akkurat nå. Er veldig lite opptatt av «nyttige» hurtigtaster o.l. Er opptatt av å øke skrivehastigheten min. Er egentlig litt glad i tastaturer som er litt laptop-aktige selv om dette ikke er noe krav. Om noen har positive/negative erfaringer med DiNovo, er jeg interessert i disse. Ingar Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 synes logitech sine ultra x tastaturer er helt fantastiske, koster ikke mer enn en 200kr eller noe sånt Lenke til kommentar
Nmcu Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg har et Logitech diNovo Media Desktop Laser tastatur selv, det er nok noe av det bedre en kan få tak i. Det er veldig tynt, men har litt tyngde, og det er veldig fint i bruk med myke og fine taster. Jeg har ikke angret enda på at jeg kjøpte mitt. Jeg liker ikke tastaturer som er fulle av ubrukelige hurtig taster. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 diNovo-tastaturet er det beste jeg har prøvd, og kan trygt anbefale et kjøp. Tastene minner om et veldig godt bærbar-tastatur. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Saitek Eclipse Veldig fornøyd med det... Ca 400 for det.. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Saitek Eclipse Veldig fornøyd med det... Ca 400 for det.. 7414045[/snapback] Enig.. kjempe tastatur det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå