hans A Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Har et adsl modem som er koblet sammen med en linksys BEFSR41v4 router. Problemet er at routeren mister IP adressen titt og ofte, muligene fordi modemet fornyer eller mister linja et sekund eller 2. Jeg må resette routeren hver gang den mister IP. Den klarer liksom ikke selv å hente IP adressen. Noen tips? Lenke til kommentar
ofaltins Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hei! Hadde akkurat samme problem med min BEFSR41v4 router etter at dumme meg fant på å åpne dørene til helvete ved å oppgradere firmwaren fra 1.04.00 til 1.04.05. På en eller annen merkelig måte ble problemet løst når Telenor kom å la nye linjer inn til huset og jeg fikk nytt adsl modem. Anbefaler deg å ta en titt på denne siden. www.linksysinfo.org har forøvrig mye nyttig info for de med Linksys routere Lenke til kommentar
hans A Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Ser ut som linksys har mye av dette problemet. Mange etterlyser de gamle firmwarene. Skal prøvd å legge inn v. 1.04.00 og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Beer£and Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Har prikk lik, ruter. men klarer ikke å få internett på WLAN =( Den vill ikke kjøre, hvist den ikke ruter.. =( Lenke til kommentar
hans A Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Kan se ut som firmware 1.04.00 fikset ustabiliteten. Den har gått et døgn nå uten å koble ned. Og til og med IP adressen er den samme. Den gamle firmwaren byttet IP flere ganger om dagen. Hvis det ikke at feilen var en ustabil linje som ble fikset akkurat da jeg nedgraderte firmwaren! Håper jeg får en tilbakemelding fra leverandøren min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå