Zerge Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 www.bsdstats.org Egentlig er det ganske så selvforklarende, men poenget er at vi skal holde svenskene godt unna top10 lista. Derfor trenger vi akkurat din hjelp. Installér scriptet og sett det i en eller annen monthly cycle, så bidrar akkurat du til å holde jönsonligaen unna:) Lenke til kommentar
Poldot Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 www.bsdstats.org Egentlig er det ganske så selvforklarende, men poenget er at vi skal holde svenskene godt unna top10 lista. Derfor trenger vi akkurat din hjelp. Installér scriptet og sett det i en eller annen monthly cycle, så bidrar akkurat du til å holde jönsonligaen unna:) 7413332[/snapback] Nice Jeg er med! Lenke til kommentar
olear Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Kan ikke være noe dårligere jeg (føler meg litt alene, da jeg i følge statestikken er den eneste brukeren av NetBSD i landet) Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Kan ikke være noe dårligere jeg (føler meg litt alene, da jeg i følge statestikken er den eneste brukeren av NetBSD i landet) 7588897[/snapback] tviler jeg på Lenke til kommentar
olear Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Skal ikke mer til, da er detr plutselig 7 til som har meldt seg på, bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå