Greysoul Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 har kjøpt ny ruter, og funker fett nok den...men trenger å sette passord på den slik at naboer og sånn ikke får brukt det.. prøvde å sette opp wpa passord og sånn men det bare føkka opp hele greia.. noen som kan forklare meg hvordan jeg skal gå fram for å sette passord på rutern? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 har kjøpt ny ruter, og funker fett nok den...men trenger å sette passord på den slik at naboer og sånn ikke får brukt det..prøvde å sette opp wpa passord og sånn men det bare føkka opp hele greia.. noen som kan forklare meg hvordan jeg skal gå fram for å sette passord på rutern? 7413314[/snapback] Hvis WPA ikke fungerte, kan du jo prøve WEP og se om det funker bedre.. Lenke til kommentar
Greysoul Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 har prøvd, men selv om jeg skriver inn et passord står det fremdeles at nettverket er usikret... Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 har prøvd, men selv om jeg skriver inn et passord står det fremdeles at nettverket er usikret... 7413421[/snapback] Hvilken router har du? Lenke til kommentar
Greysoul Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 gigabyte bro2g Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå