Beinet1 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Hvem har gode priser på ferdig overhalte topper til VW? Noen som vet? Trenger en ny topp til en Passat 2E motor, 2.0l. Endret 3. desember 2006 av Beinet1 Lenke til kommentar
otis Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg vet jo at du holder til i Trondheim, av dine innlegg på bf.net, så derfor anbefaler jeg Cylmo på Tunga. De snakket veldig mye VW topper når jeg var der med min Mazda topp. Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg vet jo at du holder til i Trondheim, av dine innlegg på bf.net, så derfor anbefaler jeg Cylmo på Tunga. De snakket veldig mye VW topper når jeg var der med min Mazda topp. 7414733[/snapback] Du bomma litt der Holder til i Sandnes/Rogaland, men jeg kan jo forhøre meg likevel. Lenke til kommentar
otis Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Oops, bommet litt der ja. Men jeg mener at det finnes andre Cylmo bedrifter i Norge. Men du er jo bf, ikke sant? Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Oops, bommet litt der ja. Men jeg mener at det finnes andre Cylmo bedrifter i Norge. Men du er jo bf, ikke sant? 7416437[/snapback] Joda, holder meg der og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå