TheOats Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Har brukt avg lenge nå og har i det sisste fått melding om at den versjonen jeg har ikke kommer til å være i bruk etter nyttår. Men må jeg betale for den nye versjonen? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Nei! Er mange som tror det, men det må du ikke! Er bare å slette versjon 7.1 og laste ned versjon 7.5 helt gratis. EDIT: Her kan du laste versjon 7.5 ned. Endret 3. desember 2006 av medlem-105082 Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Ok takker _______ Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hvorfor er det bare den eine versjonen som enn må punge-ut for? Sempron Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg fatter og begriper ikke hvordan så mange klarer å misforstå den popupen. Det de gjør er bare å kutte ut oppdateringer av 7.1. Dette gjelder såvidt jeg veit både gratis- og betal-versjonen. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 tror nok avg kunne ordlagt seg bedre, for det er veldig mange som misforstår ja. Noen som har lyst til å legge ut et screenshot slik at jeg kan se hvordan mld fra avg ser ut?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå