Gå til innhold

Wii gleder oss til fredag!?

sokkhue

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen. Irriterer meg over 500 bortkasta kroner. Forhåndsbestilte hos Spaceworld. Elkjøp er på samme huset.......................

7433626[/snapback]

Du kan jo bare gå ditt å si at du gjerne vil trekke forhåndsbestillingen da, null problem det:)

7433684[/snapback]

Too risky^^

Lenke til kommentar
Fikk endelig bekreftelse idag at jeg er sikret Wii på fredag :D  På fredag er det Elkjøp i Åsane som gjelder :D Stiller opp klokken 07.00 med kaffe og kako for de som måtte ønske det :D

7434983[/snapback]

Har du forhåndsbestilt der siden du er sikret?

- hsds

Lenke til kommentar
Fikk endelig bekreftelse idag at jeg er sikret Wii på fredag :D  På fredag er det Elkjøp i Åsane som gjelder :D Stiller opp klokken 07.00 med kaffe og kako for de som måtte ønske det :D

7434983[/snapback]

Du er sikret en Wii, men du skal stille opp tidlig på morgenen på den plass som ikke har reservering? Skal du ha 2?

Lenke til kommentar

7434983[/snapback]

Har du forhåndsbestilt der siden du er sikret?

- hsds

7435003[/snapback]

yes

Lenke til kommentar

7434983[/snapback]

Du er sikret en Wii, men du skal stille opp tidlig på morgenen på den plass som ikke har reservering? Skal du ha 2?

7435006[/snapback]

nei jeg skal ikke ha 2 wii :) skal ikke ta noen andres plass :)

Lenke til kommentar

Men hvis du har forhåndsbestilt (som ikke skal være mulig på Elkjøp Åsane), hvorfor stiller du 3 timer før åpning? Don't get me wrong, det er sikkert folk som setter pris på at du står der med kaffe og kakao...

Endret av Odland81
Lenke til kommentar
Men hvis du har forhåndsbestilt (som ikke er mulig på Elkjør Åsane), hvorfor stiller du 3 timer før åpning? Don't get me wrong, det er sikkert folk som setter pris på at du står der med kaffe og kakao...

7435074[/snapback]

Jeg fikk en tlf idag fra Åsane Elkjøp og de sa at jeg kunne forvente en Wii

Lenke til kommentar
Sa de noe om hvor mange de får inn? Og jeg skjønner heller ikke dette med å møte opp 3 timer før når du er sikret :p

- hsds

7435133[/snapback]

Jeg har fri hele dagen og vil gjerne hjelpe kalde og våte bergensere i stygg været :blush:

Lenke til kommentar
Sa de noe om hvor mange de får inn? Og jeg skjønner heller ikke dette med å møte opp 3 timer før når du er sikret :p

- hsds

7435133[/snapback]

Jeg har fri hele dagen og vil gjerne hjelpe kalde og våte bergensere i stygg været :blush:

7435148[/snapback]

Det er snilt av deg. Bare synd du ikke kommer til Eljøp Fana istedenfor, for der planlegger jeg å campe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...