runela Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Forhondsbestilte hos mpx den 5. august og jeg får nok ikke wii få fredag Må nok kanskje vente til neste levering... Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jaja, nå fikk jeg ikke min forhåndsbestilte Wii på fredag, var altfor langt bak på ventelista. Så må nok stå i kø. Samme her, selv om de garanterte at jeg ville få... Hvor forhåndsbestilte du? 7432479[/snapback] Jeg bestilte på GAME/Spiderman i Stavanger. Du da? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Spaceworld i Oslo... Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Spaceworld hønefoss! Teh shit. Gleder meg helt vilt til fredag... Men fysj så dyrt det er med ekstra kontroll! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Bare... to.. dager.. og.. 3.. timer.. og.. 56.. minutter.. igjen... Lenke til kommentar
bjs Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 ser det er mange som skal stå ved elkjøp. lefdal får vel inn maskiner og? har ikkje sett noen som har sagt de skal stå der tror eg Lenke til kommentar
runela Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Fikk akurat melding om at Zelda TP er sendt fra cdon men hva gjør jeg med det uten konsollen :/ Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Fikk akurat melding om at Zelda TP er sendt fra cdon men hva gjør jeg med det uten konsollen :/ 7433013[/snapback] Konsollen kjøper du fredag Lenke til kommentar
runela Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Fikk akurat melding om at Zelda TP er sendt fra cdon men hva gjør jeg med det uten konsollen :/ 7433013[/snapback] Konsollen kjøper du fredag 7433057[/snapback] Synd at det er forhondsbestiling i alle butikkene her jeg bor Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hmm håper absoluttspill.no har sendt konsollen i dag/ sender i morra Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg har på følelsen at det blir "lite" folk inne på forumet på fredag og i helga Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 viss man parkerer i køen 7431957[/snapback] Nettopp det jeg tenkte 7431963[/snapback] Ingen som egentlig kan hindre deg om vi sier at alle skal være innenfor en 20 meters radius eller noe Jeg kjører ialleflal bort. Hadde vært greit å sitte å slappe av i bilen. Wifi rekkevidden på PSP/DS er god nok til at vi kan sitte i hver vår bil å spille mot hverandre Lenke til kommentar
eikum Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Legger ut et lite bilde til dere jeg Håper dette får dere til å hoppe i taket (A) Wiiiii Endret 5. desember 2006 av eikum Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Du verden, det bildet giret meg opp noen få hakk for å si det sånn... Lenke til kommentar
whom Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Skal arrangere LAN WII-helga. Derfor skal vi også komme oss til Elkjøp for å sikre oss herligheten. Hva av ekstratilbehør og hvilke spill anbefales i LAN\konkuranse sammenheng? Hvor mange kontrollere kan man ha og hva av ekstrautstyr trengs? Hva blir de beste kabelene for tilkobling til prosjektor og anlegg? *glede seg* Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 4 kontrollere Trenger ikke noe ekstrautstyr for å spille flere sammen Red Steel, Monkey Ball, Wii Sports og kanskje Raymond(?) er de jeg kommer på som kan være bra multiplayerspill Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Faen. Irriterer meg over 500 bortkasta kroner. Forhåndsbestilte hos Spaceworld. Elkjøp er på samme huset....................... Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Takk for bildet! Gleder meg bare enda mer nå... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hmm håper absoluttspill.no har sendt konsollen i dag/ sender i morra 7433105[/snapback] De skulle sende konsollen etter hvor langt unna du bor i forhold til postnummer. Slik at det er størst mulig sjanse for at du får den på fredag. AbosluttSpill ligger i Kongsberg. Lenke til kommentar
eikum Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Faen. Irriterer meg over 500 bortkasta kroner. Forhåndsbestilte hos Spaceworld. Elkjøp er på samme huset....................... 7433626[/snapback] Du kan jo bare gå ditt å si at du gjerne vil trekke forhåndsbestillingen da, null problem det:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå