-Mr.T- Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Synes denne tråden burde omdøpes til "Wii gleder oss til fredag!?", er jo litt mer shwung over det liksom Lenke til kommentar
nacho Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Ja dere er noen heldige jævler som får Wii på fredag! Noen må vente til utpå nyåret med kjøpet. Jaja, tilbake til Minish Cap Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Ja dere er noen heldige jævler som får Wii på fredag! Noen må vente til utpå nyåret med kjøpet. Jaja, tilbake til Minish Cap 7419946[/snapback] Godt å vite at jeg får min på fredag, var nervøs en stund. PS: Minish Cap er et herlig spill. Har rundet det selv 3 ganger Lenke til kommentar
Fphonex Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 gleder meg enormt til å prøve den!! bi drit bra Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Da var planene lagt: Sted: Elkjøp Stormarked Jessheim Tid: 05:30 Folk: Jeg, kompis og andre bekjente Hva i granskauen skal vi bedrive tiden med? Jo, vil snakke dritt om PlayStation 3 for fønn (nei, er ikke fanboys), bedrive Wii-fanatisme, kjøpe pepperkakeboks på den døgnåpne bensinstasjonen like ved, fryse ballene av oss, spille DS, hyle ut dommedagsteorier om at vi kanskje ikke får en konsoll eller Zelda, snakke om det første vi skal gjøre når vi kommer hjem og sikkert enda litt mer. Det blir kjempekult, jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Planene mine er også lagt, men er ikke så ekstreme.. Gå på jobb kl 7:30, gå fra jobb kl 15:30, hente Wiien min, Spille Wii.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg må nok på jobb fram til 15.30. Så da tar det en time til jeg kan plukke opp min Wii på Moa-senteret i Ålesund. Og så er det en to timers kjøretur hjem. Håper det ikke er fartskontroller på den turen... for her blir det gassen i bånn! Lenke til kommentar
deac Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Har forhåndsbestilt to plasser, just in case Det ene stedet får dem ikke inn nok så er kinda fu**ed up der uansett. Det andre stedet var det slik at man satt seg på lista, og ut ifra det var det første mann til mølla ^^. så skal campe utfor den butikken der over natta tror jeg. wii med Zelda:TP <3 Minimalt med søvn til helga ja ^^ Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Om man får tak i en konsoll tror dere det blir lett og selge den for en høyere pris etterpå? qxl ol.? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg må nok på jobb fram til 15.30. Så da tar det en time til jeg kan plukke opp min Wii på Moa-senteret i Ålesund. Og så er det en to timers kjøretur hjem. Håper det ikke er fartskontroller på den turen... for her blir det gassen i bånn! 7420337[/snapback] Hvorfor må alle være ferdig på jobb 15.30 på den fredagen og skryte åpenlyst av det, jeg begynner på jobb 15.30 og er ikke ferdig før 23.00. Er da heldigvis bare 30 mins kjøretur hjem, og nåde den purken som våger å stoppe meg fordi jeg ligger over fartsgrensa. Lurer på hvordan kvelden den fredagen blir å arte seg, når jeg vet jeg har en Wii liggende i bilen og venter på å underholde meg. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hvorfor må alle være ferdig på jobb 15.30 på den fredagen og skryte åpenlyst av det, jeg begynner på jobb 15.30 og er ikke ferdig før 23.00. Er da heldigvis bare 30 mins kjøretur hjem, og nåde den purken som våger å stoppe meg fordi jeg ligger over fartsgrensa. Lurer på hvordan kvelden den fredagen blir å arte seg, når jeg vet jeg har en Wii liggende i bilen og venter på å underholde meg. 7421592[/snapback] Skryte av det? Er jo bare informasjon... Skal love deg at turen hjem blir den lengste noensinne. Og særlig for meg som må ta to ferger Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg og noen kamerater skal samles hjemme hos meg, og ha en spillkveld med Peppes, Pils, Xbox og Wii.. (Xboxen er seff bare til stede for å avlaste de som venter på å spille Wii) Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jaja, nå fikk jeg ikke min forhåndsbestilte Wii på fredag, var altfor langt bak på ventelista. Så må nok stå i kø. Medfølelse varmer. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jaja, nå fikk jeg ikke min forhåndsbestilte Wii på fredag, var altfor langt bak på ventelista. Så må nok stå i kø. Medfølelse varmer. 7421979[/snapback] Hvor skal du stå i kø da? Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jaja, nå fikk jeg ikke min forhåndsbestilte Wii på fredag, var altfor langt bak på ventelista. Så må nok stå i kø. Medfølelse varmer. 7421979[/snapback] Kose-på! Bedre nå? Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jaja, nå fikk jeg ikke min forhåndsbestilte Wii på fredag, var altfor langt bak på ventelista. Så må nok stå i kø. Medfølelse varmer. 7421979[/snapback] Kose-på! Bedre nå? 7422002[/snapback] Ja, det hjalp. ^^ Blue--Sky: Jeg skal vel stå i kø enten utenfor Elkjøp-giganten på Forus eller Lefdal på Forus. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Kan noen låne meg 2000kr? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Gjett om jeg skal hive på meg Snowboard buksa og jakken, varm kakao og benke meg utenfor Elkjøp Forus! Midt på natta mest sannsynlig Lenke til kommentar
Typho Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Pokker, da fikk ikke jeg WII på fredag heller Spiderman/Game i Drammen får bare inn 4 stykker og jeg er jo selvfølgelig nummer 5! Er jo helt latterlig hvor få maskiner de får Er i hvertfall sikret en på neste levering som kommer ca. 1 uke etter release. Jaja, får kose meg med Xbox 360en min jeg da mens dere andre sitter å veiver med armene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå