Kjeksmestern Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 RGB-kabel, vits å kjøpe det? Hva gjør den da? 7417364[/snapback] På min Xbox 360 ble det veldig forbedring i bildekvaliteten. (Ved bruk av RGB-kabelen altså) Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Er RGB en forbedring fra component? Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Er det slik at hvis man har forhåndsbestilt maskinen et sted, og ikke betalt noe depositum eller lovt at man skal kjøpe den, kan man da kjøpe den et annet sted og avbestille der hvor jeg har bestilt, dersom stedet jeg forhåndsbestilte ikke får inn nok? Lenke til kommentar
john_mcclane Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Er RGB en forbedring fra component? 7417515[/snapback] Nei, RGB er vel det beste om du har vanlig crt tv, component og vga er det beste om du har lcd/plasma eller tv med component inngang. Endret 3. desember 2006 av john_mcclane Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Du kan avbestille når som helst, og hvis du har forholdsbestilt/kjøpt online har du 14 dagers angrerett. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Er det slik at hvis man har forhåndsbestilt maskinen et sted, og ikke betalt noe depositum eller lovt at man skal kjøpe den, kan man da kjøpe den et annet sted og avbestille der hvor jeg har bestilt, dersom stedet jeg forhåndsbestilte ikke får inn nok? 7417529[/snapback] Du kan bare la den komme i posten, for så å unnlate å hente den/betale den ut, deretter sender posten den tilbake noen dager senere uten ekstra utgifter for deg.. Var ivertfall slik for meg.. Lenke til kommentar
mr-hunter Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hva er det folket skal ha av spill og ekstra utstyr da ? 7417090[/snapback] Red Steel call of duty 3 Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Er det slik at hvis man har forhåndsbestilt maskinen et sted, og ikke betalt noe depositum eller lovt at man skal kjøpe den, kan man da kjøpe den et annet sted og avbestille der hvor jeg har bestilt, dersom stedet jeg forhåndsbestilte ikke får inn nok? 7417529[/snapback] Du kan bare la den komme i posten, for så å unnlate å hente den/betale den ut, deretter sender posten den tilbake noen dager senere uten ekstra utgifter for deg.. Var ivertfall slik for meg.. 7417785[/snapback] Jeg har bestilt på en fysisk butikk, ikke nettbutikk el.l. som leverer via post. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Blir det mulig å få tak i component cabelen til Wii på fredag? Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hva er det folket skal ha av spill og ekstra utstyr da ? 7417090[/snapback] Red Steel call of duty 3 7417812[/snapback] Og sist men ikke minst Zelda Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Gleder meg som en unge. Akkurat samme følelsen som den gang man satt å ventet på N64 og Super Mario 64, som man hadde spart et helt år for å få råd til. Skal ha: Zelda Ekstra Kontroll+Nunchuck i første omgang Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Eg glede meg |-| så masse. Nei, frå spøk til revolver. Han eg delar leilighet med, skal ha den, eg berre ankar på Samsung LCDen eg. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg får egentlig mer og mer lyst å kjøpe meg en Wii på spontan, rett og slett fordi jeg har lest og hørt så mye om den. Kommer jeg over en konsoll den 8. Desember tror jeg nok jeg tar den med hjem. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Blir det mulig å få tak i component cabelen til Wii på fredag? 7417984[/snapback] Tror jeg har hørt at den kommer senere, men mulig den kommer før jul. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Blir det mulig å få tak i component cabelen til Wii på fredag? 7417984[/snapback] Jeg snakket med Bergsala, og de sa at den kommer ca 19.desember, men at ikke heller dette var helt fastsatt. Så wii må nok smøre oss med tålmodighet. En annen ting. Alle virker så glade over at Wii kommer på fredag. Alle mailene jeg får fra distributører bedriver ordspill med wii, og de smiler og ler Wii har en flott helg imøte Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Helgen som kommer blir Julaften x3 for meg! Blir Wii, Wiimote+Nunchuk, Classic Controller, 2000 Wii Points, Zelda, Super Monkey Ball BB, Red Steel. Wii: Experience the Waggle! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
JV Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Nå gleder jeg meg om mulig ENDA mer Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Har bestilt Wiimote, Nunchuck og VC-kontroll fra USA, og burde fått det forrige uke. Får satse på at jeg får det til jeg får konsollen. Det er vel det jeg skal ha av ekstrautstyr i første omgang, av spill skal jeg ha Zelda og Red Steel. Rayman ønsker jeg meg til jul. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Bare eg som ser på dei fantastiske puppene til hu som driv og dansar i dei gifane til Bakkaland? Wii kvafornoko? Huh? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Bare eg som ser på dei fantastiske puppene til hu som driv og dansar i dei gifane til Bakkaland? Wii kvafornoko? Huh? 7419682[/snapback] nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå