Pricks Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Nunchucks har de jo over alt. Lenke til kommentar
elgsather Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Nunchucks har de jo over alt. 7521895[/snapback] Jepp, de har jeg også sett på alle de stedene jeg har lett etter Wiimote Etter en ukes leting klarte jeg dog å få fatt på to Wimote på Spaceworld Trondheim Torg, tilfeldigvis samtidig som Wii Play ble levert fra Spaceworld Nettbutikk. Så da har jeg det jeg trenger, foreløpig. Og ja....det ER herlig! - Bjørnar Lenke til kommentar
capy Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Wimoten er jo tilbakekalt etter at reimene ryker. kanskje det er grunnen til at det er så få i forhold til nunchucksene. Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Wiimoten ble ikke tilbakekalt, dette ble annonsert av Nintendo etter at nyheten kom. Ingen reimer blir tilbakekalt men alle kommende wiimoter kommer med tykkere reim... Lenke til kommentar
Dinex Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Wiimoten har blitt solgt med den nye tykkere reimen helt siden Wii ble lansert i Norge. Den ene ekstra wiimoten jeg kjøpte hadde ihvertfall en tykkere reim enn den som fulgte med konsollen. Endret 17. desember 2006 av Dinex Lenke til kommentar
luria Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Køpte meg Wii i dag (søndag) på Toys R Us ca 16.00, da stod det 4-5 bak disken. Virket som om de nettopp hadde fått inn. Ingen annonsering e.l. Lenke til kommentar
John-86 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) har fått høre fra en vi kjenner på elkjøp i sandvika. dem håpet på få inn fler i slutten av januar :E 7519466[/snapback] Og NÅR fikk du høre det? Elkjøp får til uka, ikke vær bekymret for dette. Jeg vet dette som elkjøpansatt. 7521023[/snapback] fett,vet du om hvilken a butikkene som får in,Oslo/Akershus område?en spesiel dag du tror dem kommer inn? å få kjøpt den perfekte julegaven ser ut til og bli vanskeligere en ventet Endret 17. desember 2006 av JohnErik86 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå