Skinney Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 15. Desember var kun et ubekreftet rykte. Det vi vet er at det kommer en ny levering før jul... eller var det også bare et rykte? :S Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Det er ingen som veit noe som helst om bekreftede leveringer til norge - uansett kjede. Bergsala veit ikke akkurat helt selv noe særlig før de plutselig sitter med konsoller har jeg følelsen av... Sånn går det når det er mange importledd! Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg har lest den der avtalen du må gå med på for å bruke virtual console. Og hvis ikke jeg husker feil, så kan man ikke lagre vc spill på sd kort. Man må rett og slett slette spil man ikke spiller for å få plass til andre spill man har kjøpt. Man kan derimot laste ned spill man har slettet uten å betale for det enda en gang, slik at man kan slette spill uten å måtte tenke på å kjøpe de igjen. Skal ikke garantere at dette er "casen", men det var ihvertfall slik jeg oppfattet dette her. Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Ble rimelig irritert på min lokale expert-butikk idag. På fredag sa de at de ikke hadde fått inn noen wii, men at de mest sannsynlig kom på mandag. På mandag sa de at de fikk dem inn før på tirsdag. Idag (eller, teknisk sett, igår) formiddag sa de at de ikke hadde fått dem inn ennå. Så i ettermiddag viste det seg at de hadde fått dem inn i dag tidlig likevel, de hadde bare ikke giddet å sjekke, og derfor var de selvfølgelig utsolgt. Nytter ikke å stille seg i noen kø heller, når butikken ikke selv vet når de får varene og ikke tar forhåndsbestillinger. Heldigvis viste det seg at det var en lekebutikk i området (vel, et godt stykke unna, men jeg har en snill far som kjører) som skulle få inn et par konsoller i løpet av uken, og de lot meg forhåndsbestille både konsoll og Zelda, så det ser ut til at jeg får meg en Wii før jul likevel. Og moralen er: det finnes ingen moral. Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg måååååååå ha Wii før juuuuuuuuul! :( Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Så i ettermiddag viste det seg at de hadde fått dem inn i dag tidlig likevel Hvordan kan denne butikken ha fått inn Wii i går når ingen andre i hele Norge, inkludert Bergsala, vet når leveranse nr. 2 kommer? Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Så i ettermiddag viste det seg at de hadde fått dem inn i dag tidlig likevel Hvordan kan denne butikken ha fått inn Wii i går når ingen andre i hele Norge, inkludert Bergsala, vet når leveranse nr. 2 kommer? 7489843[/snapback] Forsinket førstelevering? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg måååååååå ha Wii før juuuuuuuuul! :( 7489585[/snapback] Da burde du ha stått utenfor en butikk over natta. --- Bergsala vet lite ja... tror nok som Alastor at de ikke vet med sikkerhet når den kommer før de sitter med den. Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Forsinket førstelevering? 7489911[/snapback] Ja. Som jeg skrev, så fikk de ikke inn noen på fredag. Dette var altså første levering. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 15. Desember var kun et ubekreftet rykte. Det vi vet er at det kommer en ny levering før jul... eller var det også bare et rykte? :S 7488717[/snapback] Min lokale Elkjøp sa de regnet med nye leveringer den femtende. Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 15. Desember var kun et ubekreftet rykte. Det vi vet er at det kommer en ny levering før jul... eller var det også bare et rykte? :S 7488717[/snapback] Min lokale Elkjøp sa de regnet med nye leveringer den femtende. 7491401[/snapback] Du er fra? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 15. Desember var kun et ubekreftet rykte. Det vi vet er at det kommer en ny levering før jul... eller var det også bare et rykte? :S 7488717[/snapback] Min lokale Elkjøp sa de regnet med nye leveringer den femtende. 7491401[/snapback] Du er fra? 7492136[/snapback] Er ikke derfra, men nærmeste ordentlige Elkjøp er Stormarked på Jessheim. Lenke til kommentar
H@@kon Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Ringte Expert Porsgrunn, og de var helt sikre på at de IKKE fikk noen inn før jul. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Ringte Expert Porsgrunn, og de var helt sikre på at de IKKE fikk noen inn før jul. 7492348[/snapback] Fordi Elkjøp vistnok skal ha kjøpt hele neste sending av Bergsala. Vil nå tru det er derfor. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Spaceworld har bestilt ny leveranse. Ihvertfall her borte. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Broren min reiser til Danmark, så kanskje jeg får tak i en da. Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Noen som har link til masse bilder av utpakking av Wii? Skal pakke sammen min igjen, og esken ser bare ut som en forferdelig labyrint. Er _ikke_ flink på slike ting, så noen bilder hadde hjulpet på what goes where.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Ringte Expert Porsgrunn, og de var helt sikre på at de IKKE fikk noen inn før jul. 7492348[/snapback] Fordi Elkjøp vistnok skal ha kjøpt hele neste sending av Bergsala. Vil nå tru det er derfor. 7492361[/snapback] Jammen rart at Bergsala bekreftet på telefon i dag at kjeden jeg jobber i får et greit antall av neste levering da. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Noen som har link til masse bilder av utpakking av Wii? Skal pakke sammen min igjen, og esken ser bare ut som en forferdelig labyrint. Er _ikke_ flink på slike ting, så noen bilder hadde hjulpet på what goes where.. 7494160[/snapback] hah, det er nesten alltid umulig å få pakket ting ned igjen som de lå, så boksen buler utover hvis man i det hele tatt klarer å få alt nedi igjen. http://www.engadget.com/2006/11/10/wii-hands-on-unboxing/ http://gizmodo.com/gadgets/home-entertainm...xing-213974.php det er de jeg fant i farta. Endret 13. desember 2006 av Thomas_H Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) ... Bare tar det ut av munnen til en annen bruker på forumet her jeg, rart eller ikke rart. Spillarkivet.no Kan være jeg misforsto. Endret 13. desember 2006 av kvitrafn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå