Gå til innhold

Wii gleder oss til fredag!?

sokkhue

Anbefalte innlegg

Og så til grunnen til at jeg skulle skrive her nå:

Noen fler enn meg som har problemer med tilkobling av kontroller? I går måtte vi slå av og på maskinen flere ganger, ut og inn med strømmen, før den igjen ville kjenne igjen noe kontroller. Gjorde klart og tydelig som det sto i manualen, trykke rød knapp på kontroller og konsoll og vente til de blinkende lysene var slukket. Men ordnet seg i hvert fall til sist..

edit: Takk for svar dipso.. Tror du mente å quote meg forresten :)

7467969[/snapback]

Japp stressa 10min med i begynnelsen, står meget dårlig forklart i manualen.. Trykk først et trykk på kontrollen så den begynner og blinke så klikker du en gang på connect på wiien. :) Når du da skal slå på maskina neste gang kan du trykke en vilken som helt knapp på kontrollen så kobler den seg til selv.

(Jeg holdt inne begge, holdt inne den ene, venta på lyset osv.. ble nesten gal i begynnelsen.. :whistle: )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Deilig å endelig skaffe seg en wii etter nesten 10 timer ute i kulden :D Men, var så definitivt verdt det :love: Møtte opp på Elkjøp Forus kl. 00:30 ca. og var nr. 11 i køen. Veldig mange hyggelige folk, og køen ble opprettholdt ved hjelp av en liste "nr. 15"(elno) tok med seg :p

Var faktisk veldig morsomt, selvom det var slit :) Morsomt å følge med på numrene etter hvert som flere og flere møtte opp, og antallet Zelda minket og minket :evil:

Edit: Aldri sett så mange Zeldafans på en plass før :D Samtlige av de 22 første skulle kjøpe det.

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
Ringte til elkjøp i oslo og spurte, (for et par timer siden). 15desember var ikke en dato han kunne bekrefte. "Da vet du mer opplyst enn meg" var svaret jeg fikk

7476512[/snapback]

Ringte du tilbake og sa at han hadde litt formuleringsproblemer?

Forresten. Den åttende desember sa de at det ville komme en levering i løpet av neste uke, mest sannsynlig fredag, men de kunne ikke si noe mer. Det er typisk Elkjøp-svar som betyr, ja, fredag. De har lister hvor man kan forhåndsbestille også.

Endret av Jan-Erik
Lenke til kommentar
Prisen er satt opp 500 kroner både på Lefdal og Elkjøp. Nesten lureri, spør du meg.

7477482[/snapback]

Har du kilde borstsett fra nett?

7477528[/snapback]

Niks. Står på begges nettsted. Er ikke de prisene representative for alle butikkene?

Lenke til kommentar
Prisen er satt opp 500 kroner både på Lefdal og Elkjøp. Nesten lureri, spør du meg.

7477482[/snapback]

Har du kilde borstsett fra nett?

7477528[/snapback]

Niks. Står på begges nettsted. Er ikke de prisene representative for alle butikkene?

7477546[/snapback]

Ståt jo at nettprisen kan avike fra butikkprisen.

Lenke til kommentar

7477546[/snapback]

7477639[/snapback]

Ok, da beklager jeg. Nettprisen hos begge er iallfall 2495,-.

Endret av Gønn
Lenke til kommentar

7477546[/snapback]

7477639[/snapback]

Ok, da beklager jeg. Nettprisen hos begge er iallfall 2495,-.

7477671[/snapback]

Som regel er jo ikke nettprisen høyere da.. heller lavere.

Lenke til kommentar

Men, så er Nunchucken justert fra 499 (WTF?) til 299. Jeg kjøpte den til 499 på lanseringsdagen. Måtte nesten ha to kontrollere til helga. Men fy satan, det er blodpris. 1000 kroner for en kontroll ekstra, liksom..

Endret av Jan-Erik
Lenke til kommentar
Men, så er Nunchucken justert fra 499 (WTF?) til 299. Jeg kjøpte den til 499 på lanseringsdagen. Måtte nesten ha to kontrollere til helga. Men fy satan, det er blodpris. 1000 kroner for en kontroll ekstra, liksom..

7477733[/snapback]

tja, egentlig ikke... som sagt tidligere så ligger Wii's styrke i kontrollene, hva trur du koster mest når du kjøper en pakke med konsollen, wii sports og wiimote+nunchuck? :p

Lenke til kommentar
Deilig å endelig skaffe seg en wii etter nesten 10 timer ute i kulden :D Men, var så definitivt verdt det :love: Møtte opp på Elkjøp Forus kl. 00:30 ca. og var nr. 11 i køen. Veldig mange hyggelige folk, og køen ble opprettholdt ved hjelp av en liste "nr. 15"(elno) tok med seg :p

Var faktisk veldig morsomt, selvom det var slit :) Morsomt å følge med på numrene etter hvert som flere og flere møtte opp, og antallet Zelda minket og minket :evil:

Edit: Aldri sett så mange Zeldafans på en plass før :D Samtlige av de 22 første skulle kjøpe det.

7473417[/snapback]

Det var min liste :) Og jeg var nummer 16 ;)

Fatter ikke at ingen før meg kom på å ta med en liste :p

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar

7477733[/snapback]

Gå innom butikken du kjøpte den i - flere andre butikker annonserer med nunchuck til 299,-, samt at 299 skal være veilpris fra nintendo. Tror du skal kunne få igjen pengene dine :).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...