Alastor Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Errrr... Fyren har kjøpt en Wii-mote han. og ikke spillet mest sannsynlig. Også har det blitt slått feil på kvitteringen. Wii play-esken ser ut som det bildet du har lagt inn, MEN - med et hull i esken der wiimoten ligger, dette hullet er plassert på høyre side av framsiden om du skjønner hva jeg mener. Var han VELDIG tidlig inne i butikken? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Wii på meg også! Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Ja, det ble da Wii... Skulle forresten bare mangle, etter å ha ligget utenfor Elkjøp på Steinkjer i 10 timer i regnet.. Zelda <3 Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 da ble det Wii på meg idag då!.. WOHO!... Kjøpte den på Sartor Senter, Elkjøp Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Noen som veit åssen køen var på Elkjøp i Lillehammer. Kjekt å vite hvor tidlig man må være ute om de får en ny leveranse. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Ved lunsjtider i dag dro jeg innom Free Record Shop på Egertorget for å sjekke når de evt. ville få nye Wii - og til min overraskelse hadde de en del maskiner inne. Tok en rask telefon til en kollega og på under 30 sek. var vi 5 stk som skulle ha hver vår Wii. Og nei, det var ingen kø i butikken. Verre var det for en kollega av meg som bor i Drøbak, og som dro hele veien til Vinterbro med den første bussen i dag morres. Han stod nokså lenge i kø men var dessverre nummer 26 (av 15 tror jeg) - men siden vi er så snille endte vi opp med å gå tilbake til Free Record Shop igjen og kjøpe en Wii til han. Han var - for å si det mildt - takknemlig i etterkant. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Det var da utrolig snillt gjort av dere Lenke til kommentar
sokkhue Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Fikk endelig wii i 13. tia etter mye venting Zelda er også sikret. ^^ Har ikke fått testa det så mye enda, men men <3 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) kan noen ta mål av esken hvor wii var inni? lxhxd! mvh Anki 7457938[/snapback] 110*250*380 mm sånn ca Wii Play-esken ser forresten ut som på bildet. Endret 9. desember 2006 av Nostradamus Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 hwarang: Jeg var bak deg i køen. Synes fryktelig synd på deg da jeg så at kortet ditt ikke funka:P ble rørt:P 7457802[/snapback] Hehe, takker. Ble heldigvis med skrekken da sparebanken vest har lokale bare 500 meter vekke, men det var en grusom opplevelse for å si det mildt! Har liksom ventet i 7 timer, og fått alt som jeg skal ha, så akkurat den dagen er kortet avmagnetisert! Snakker om timing! Åssen gikk det med deg da? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Perrongen elkjøp Egersund fikk 6 konsoller, jeg var egentlig nummer 5 i køen, men ble nummer 4 etter en som hadde stått i kø siden klokka 7 stakk en halvtime før. Hørte at han ikke skulle ha konsoll, men var der fordi han hadde lite å gjøre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 er det ingen nettbtikker som har fler konsoller før i januar? hadde vært kjekt med en konsoll før jul, noen tips? Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hvis du ikke har forhåndsbestilt til neste pulje som kommer, er vel nesten bare finn.no og qxl.no du finner noen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 har lagt inn en bestilling på komplett, men der står det "ventes på lager 01.01.2007" Lenke til kommentar
Starscream12 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Fikk akkurat nabovarsel. Ser ut som Wii vorspielet er en suksess. Litt bråk må man tåle Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Nostradamus: takk for bilde. Da har det nok bare blitt slått feil vare i kassen ja. Hmm, over til noe annet. Er ikke poenget at man kan ta med saves på wiimoten? Trykker jeg copy i filbrowsern står det bare at det ikke er noe SD-kort i. Skal til en annen og spille 4-player kaningalskap, så hadde vært fint å ha med saven.. Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Er vel bare miiene som kan/blir lagret i wiimoten. Veit ikke dette sikkert men har lest det ett sted. Har ikke testet dette selv Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Nostradamus: takk for bilde. Da har det nok bare blitt slått feil vare i kassen ja. Hmm, over til noe annet. Er ikke poenget at man kan ta med saves på wiimoten? Trykker jeg copy i filbrowsern står det bare at det ikke er noe SD-kort i. Skal til en annen og spille 4-player kaningalskap, så hadde vært fint å ha med saven.. 7464437[/snapback] Kom innom storo med kvittering, så skal jeg/noen andre fikse det der are. Slik at du får igjen mellomlegget iallefall, vi har jo ikke fler wii play. Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Er vel bare miiene som kan/blir lagret i wiimoten. Veit ikke dette sikkert men har lest det ett sted. Har ikke testet dette selv 7464456[/snapback] Noe så elendig. Burde være måter å overføre uten å kjøpe seg et minnekort. Mange SD-enheter tar og MMC-kort, noen som vet om det er tilfelle med Wii og? Kom innom storo med kvittering, så skal jeg/noen andre fikse det der are. Slik at du får igjen mellomlegget iallefall, vi har jo ikke fler wii play. Jepp. Kommer innom på mandag, evt. venter til butikker har begynt å få inn Wii-play. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hmm, over til noe annet. Er ikke poenget at man kan ta med saves på wiimoten? 7464437[/snapback] Har aldri vært meningen at man skal kunne ta med saves... Må nok ha minnekort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå