Gå til innhold

Wii gleder oss til fredag!?

sokkhue

Anbefalte innlegg

fikk Rayman Raving Rabbids... men må vente til neste uke for å få Wii :( er egentlig heldig, eneste grunn til at jeg får Wii neste uke er fordi den som hadde forhåndsbestilt før meg ombestemte seg :) Men nå handler jeg fra Spaceworld også, så må nok regne med å betale DYRT!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åh, det var deilig! Reiste ut, og var på elkjøp åsane i 3 tiden I natt. Var 5 stykker der fra før, så jeg satte i bilen og så filmer og hørte musikk og spiste og drakk cola for å få tiden til å gå. I 5 tiden var det komt et par flere stykker, oig da kom han ene bort til meg og ville ha navnet mitt siden jeg var nummer seks til tross for at jeg satt i bilen i varmen mens de satt ute og frøs. Sa ja til det seff. Og følte meg litt skyldig, så satt litt ute med det, og gikk inn i bilen innimellom for å varme meg. Elkjøp åpnet dørene klokken 9 så vi kunne få varme oss. Stod der i en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang time til det åpnet butikken. Og jeg fikk med meg allt som skulle has. Wii pluss wii play, plus zelda og Rayman og nun-chuck. De hadde ikke rgb kabler desverre da. Uansett så når eg skulle betale så var seff bankkortet avmagnetisert, så da la de av wiien og tingene til meg mens jeg løp bort til banken. Der måtte jeg gå med på å få visa kort for å få hun selgeren til å slutte å mase når eg bare skulle ha nytt kort egentli. Tok ut 4500,- kom tilbake 15 min senere, og heldigvis var wiien min der fremdeles. Betalte for den og kom meg hjem trygt. Det var lenge å vente, men det var definitivt verdt det!

Må bare få sagt at Wii er brilliant. Du sitter komfortabelt og spiller, men du merker fort at du blir sliten av å spille, noe som kan ha noe med at jeg spillte mot søsteren min og jeg er litt av et konkuransemenneske. Uansett tror jeg ikke at jeg har gjort ett bedre kjøp noensinne. Og kunne gjerne gitt 5-6000 for akkurat det samme!

Endret av Hwoarang
Lenke til kommentar

Møtte opp på Elkjøp Gjøvik klokka litt over 0500 og da satt det 16-17 stykker sittende og vente utenfor. Da tenkte jeg at slaget var tapt og dro heller hjem for å sove.. :p

Da ble det eksamens lesing til neste forsyning av Wiier.

Lenke til kommentar
Åh, det var deilig! Reiste ut, og var på elkjøp åsane i 3 tiden I natt. Var 5 stykker der fra før, så jeg satte i bilen og så filmer og hørte musikk og spiste og drakk cola for å få tiden til å gå. I 5 tiden var det komt et par flere stykker, oig da kom han ene bort til meg og ville ha navnet mitt siden jeg var nummer seks til tross for at jeg satt i bilen i varmen mens de satt ute og frøs. Sa ja til det seff. Og følte meg litt skyldig, så satt litt ute med det, og gikk inn i bilen innimellom for å varme meg. Elkjøp åpnet dørene klokken 9 så vi kunne få varme oss. Stod der i en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang time til det åpnet butikken. Og jeg fikk med meg allt som skulle has. Wii pluss wii play, plus zelda og Rayman og nun-chuck. De hadde ikke rgb kabler desverre da. Uansett så når eg skulle betale så var seff bankkortet avmagnetisert, så da la de av wiien og tingene til meg mens jeg løp bort til banken. Der måtte jeg gå med på å få visa kort for å få hun selgeren til å slutte å mase når eg bare skulle ha nytt kort egentli. Tok ut 4500,- kom tilbake 15 min senere, og heldigvis var wiien min der fremdeles. Betalte for den og kom meg hjem trygt. Det var lenge å vente, men det var definitivt verdt det!

Må bare få sagt at Wii er brilliant. Du sitter  komfortabelt og spiller, men du merker fort at du blir sliten av å spille, noe som kan ha noe med at jeg spillte mot søsteren min og jeg er litt av et konkuransemenneske. Uansett tror jeg ikke at jeg har gjort ett bedre kjøp noensinne. Og kunne gjerne gitt 5-6000 for akkurat det samme!

7454717[/snapback]

Var du som var den usosiale herren i bilen ja. :p

Jeg satt å småsov foran inngangsdøra med lua godt nede over ørene :)

Lenke til kommentar

Hvem av oss var det som var på Fana da? Jeg var han som møtte opp 01.00 og gav bort biletten min til en annen (da jeg bare skulle ha wiimote)

Har spilt Wii Sports nå (Fantastisk), Wii Play (artig) og sett litt på Rabbids (Så morro ut det også). Nå skal jeg sove litt og kanskje få sett Zelda også.

Sports Tennis er forresten verdt konsollprisen i seg selv. At Baseball er der også er bare helt rått! :D

Lenke til kommentar
Hørte at wiimote og nun-chuck kostet 500,- pr.stk på Elkjøp i Kaupanger :omg: Slike priser er RÅTT. Ville aldri betalt så mye for eit sett....

7454507[/snapback]

Da må de ha gjort noe feil - prisen på nunchuck skulle være 299,- - og 499,- for wiimote.

Vi var iallefall godt fornøyd med releasen på storo der jeg jobber :).

Lenke til kommentar

Ah, sitter og koser meg her. FIkk tak i alt jeg skulle ha:

Wii konsollen

Zelda

Wii Play

Rayman Ravin Rabbids

ekstra kontrollsett

Var til og med på jobb fram til kl 14. Forhåndsbestilling er en flotte flott ting. Madammen hentet sakene kl 10. Da var det noe kø ved expert-butikken . Flere av disse fikk dessverre ikke sin Wii. Dere har mine dype kondolanser. Kjipt å måtte stå flere timer i kø uten få kjøpt.

Tror egentlig det ikke var lov til å forhåndsbestille, for expert-mannen ble litt forundret over at dama kom en med forhåndsbetalt kvittering. Han ba til og med henne om å late som om at hun skulle kjøpe noe annet, så ikke de andre som faktisk hadde stått i kø skulle se at hun hadde fått lov til å forhåndsbestille. Dermed måtte hun vente til de andre hadde gått før hun kunne å få tingene :p

Ah, se der ja. Da er jeg til og med ferdig oppdatert og på nett med mitt nye leketøy :)

Endret av fAight
Lenke til kommentar

Wiiiiii!

Nr 6 i kø i Harstad. Jeg og en kompis kom kl 5. Det var en som hadde sittet der siden 9 kvelden før! Alt ble utsolgt, og det var en del som måtte gå derifra tomhendt.

Fikk:

- Wii

- Wii Play + Wiimote

- Nunchuk

- Classic Controller

- ZELDA

- Super Monkey Ball

- Call of Duty 3

Har sittet å spilt siden i 2 tiden. My review: AWESOME / 10

Wiiiiiiii!

Lenke til kommentar

I got the Wii, hoho. Koste meg utafor elkjøp leangen fra klokka 3 i natt, da ble jeg nr. 9. 2 timer senere begynte folk å strømme inn og til slutt var vi nærmere 50 stk der, elkjøp hadde bare 24 konsoller, noen ble skuffa. Men, men, fiksa meg wiiplay, zelda og en nunchuck. Hurra!

Lenke til kommentar

Det ligger skjult under wiimoten ;) (regner med du fikk en wiimote pakke)

Jeg har nå spillt Wii nesten non stop siden klokka 10 i morges. Utrolig digg, prøvde zelda en liten time, men det er wii sports og wiiplay som virkelig fenger meg. Det er utrolig gøy, men ikke noe særlig krevende, akkurat det som passet meg nå :)

Det var foressten veldig vanskelig å få tak i enn wii på forus. Jeg var nummer 16 i køen å jeg kom rundt halv fem på natten. Etter klokken 7 var det dødfødt å prøve og få seg en wii, og flere måtte gå tomhendte hjem.

Lenke til kommentar

Hmm, nei, det ligger ikke der.

Kvitteringen sier 1 wii, 1 nunchuck remote c og 1 wii-play incl one wii remote.. Har totalt 2 nunchucks, 2 wiimotes og ingen wiiplay tror jeg.

Har virkelig sett ganske overalt nå, så er rimelig sikker på at det ikke er noe der :(

Lenke til kommentar
Hmm, nei, det ligger ikke der.

Kvitteringen sier 1 wii, 1 nunchuck remote c og 1 wii-play incl one wii remote.. Har totalt 2 nunchucks, 2 wiimotes og ingen wiiplay tror jeg.

Har virkelig sett ganske overalt nå, så er rimelig sikker på at det ikke er noe der :(

7457793[/snapback]

Utrolig rart der der da?

Den skal ha fulgt med i Wii-play pakken, vi har ikke hørt noe om noen andre som manglet. Ligger sikkert i emballasjen din et sted? Hvis ikke - så kom tilbake til oss, så får vi jo se hva vi kan gjøre...eller prat med meg på msn :).

MEN - Du fikk iallefall en Wii - grattis kompis!

Lenke til kommentar

Dette er altså en solid dvd-cover? Eller er det noe mindre jeg leter etter?

Takker :) Får ta turen om det ikke viser seg at det er jeg som har gjort noe tull og surra den bort et sted :)

edit: Står forresten 499kr på wiimote-pakningen men 599 kr på kvitteringen.. Da er det vel bare lagt inn feil vare eller noe slikt.

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...