TorAtle Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 For å presisere TorAtle: På Elkjøp Storo satt det folk i kø på øvre inngang fordi det er der køen blir. Det er satt opp plakat angående dette ved hovedinngangen på Storo-senteret. Jeg vet, jeg spurte en av dere litt tidligere i dag . Regner med at de som har bilene parkert på utsiden porten sitter komfortabelt der og monitorerer situasjonen foran øvre inngang av og til. Har du lov til å nevne hvor mange maskiner og Zelda dere har i morra nå? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Ingen som vet noe om sånn ca hvor mange som står i kø alt på elkjøp lørenskog? 7452255[/snapback] Allerede kl. 21.00 var de to første på plass. Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Enig med deg, er ikke ute etter konsollen selv men synes det er ufattelig morsom å lese om alle planer for å skaffe seg Nintendoen i morgen...Blir spennende å lese om alle de glade og ikke minst skuffede tilhengerne senere i morgen eller i dag er det vel. -SD- Lenke til kommentar
eab Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Enig med deg, er ikke ute etter konsollen selv men synes det er ufattelig morsom å lese om alle planer for å skaffe seg Nintendoen i morgen...Blir spennende å lese om alle de glade og ikke minst skuffede tilhengerne senere i morgen eller i dag er det vel. -SD- 7452282[/snapback] Jeg vurderte faktisk å stille meg i kø, selv om jeg ikke skal ha maskinen. Høystbydende anyone? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Beklager TorAtle; har ikke det. Selv synes jeg Elkjøp er særdeles realle mot kundene i slike tilfeller. Ikke bare får dere markedets laveste pris; dere får også en garanti i at vi ansatte ikke får lov å kjøpe. Og tro meg; det er mange på jobben som har lyst på, men ikke får grunnet at Elkjøp er strenge med disse reglene. Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Tror du bør gå nå!! 7452258[/snapback] Tja, hadde tenkt å vente til idag tidlig, slik at jeg kunne få litt søvn, men ved at du sier det der så vet jeg ikke om jeg greier å få sove gitt 7452267[/snapback] Bare tuller litt med deg, kjørte på motorveien så det å telle mennersker ville vært direkte farlig men så at der var endel hoder i forbifarten... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Ingen som vet noe om sånn ca hvor mange som står i kø alt på elkjøp lørenskog? 7452255[/snapback] Allerede kl. 21.00 var de to første på plass. 7452271[/snapback] Okay fohåpentligvis er det ikke mer enn en 10-15 stykker der, og hvis tallene her på forumet stemmer og lørenskog for inn 66 konsoller, så gjør det ikke noe for meg om jeg blir den nr 66 Krysser fingrene. Uansett da tar jeg kvelden, godnatt. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Her var det nesten ingen i kø. Litt over 20 stykker totalt. Sitter en jeg kjenner hjemme og spiller på Wii-en sin nå. De hadde masse maskiner igjen da han gikk. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg har fått vite att Elkjøp på Forus får inn 30-40Wiier og ca 22-30 Zelda. Fikk vite det av broren min når han snakka med en ansatt hos Elkjøp , men skal ikke stole helt på kildene broren min har men, det er lov å håpe. Husker jeg stod i kø uten å vite hvor mangen av X360 dem hadde så hørte noen som sa: Hahahaha det kom bare 9 stk av X360, så telte jeg og jeg var nummer 13 i køen "13 ulykkestalle tenkte jeg da" men siden jeg fyllte året den 13 så hadde jeg trua på å få X360 Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Prisen på Lefdal Alnabru? Noen som vet? Jeg tror jeg drar bort ditt i 6 i dag tidlig/natt. Lenke til kommentar
TorAtle Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Her var det nesten ingen i kø. Litt over 20 stykker totalt. Sitter en jeg kjenner hjemme og spiller på Wii-en sin nå. De hadde masse maskiner igjen da han gikk. 7452304[/snapback] Hvor gammel er denne informasjonen?? Et spørsmål til. Både den linken over og reklame fra Elkjøp nevner ingen Nunchuk. Den følger alltid med, eller?? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Ja det skal følge med Nunchuck, Wii'mote, Wii Sports, komposittkabelen , strømkabelen og selve Wii'en Etter det jeg vet så skal det være med. Du kan og kjøpe RGB-kabel eller componentkabel får å få bedre bilde enn kompositten viser Endret 8. desember 2006 av Toman85 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Prisen på Lefdal skal være 1999kr for Wii Prisene på spilla er: Zelda 449,- Red Steel 449,- Rayman Raving Rabbits 449,- Er ikke helt sikker, men siden Lefdal er under Elkjøp så er det nok den samme prisen som er blitt sagt og reklamert for Endret 8. desember 2006 av Toman85 Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Er parkert på elkjøp innen to timer jeg. får håpe det er tildlig nok! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Ja hvilken Elkjøp er du parkert på? Tror det skal holde att du kommer da, er nesten sikkert du får deg Wii og Zelda da Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 JA det holder nok masse vis. Har forøvrig ringt litt rundt blant mine kontakter og har fått vite at Elkjøp på Carl Berner har sikra seg en del maskiner så ditt skal jeg.. Gidder ikke røpe tall men anbefaler dere å gå ditt;) Lenke til kommentar
Fspirit Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Noen som skal stå i kø utenfor Elkjøp i Mosjøen her. Er egentlig usikker på når jeg bør stille opp. Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Skal på Elkjøp Åsane. og MÅ ha zelda! Får bare håpe eg får start på bilen Lenke til kommentar
Fspirit Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hvis jeg ikke får tak i Wii kl 09:00 idag, blir jeg seriøst deppa. Da kjøper jeg meg en Xbox360 til trøst intill neste Wii shipment kommer. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Her var det nesten ingen i kø. Litt over 20 stykker totalt. Sitter en jeg kjenner hjemme og spiller på Wii-en sin nå. De hadde masse maskiner igjen da han gikk. 7452304[/snapback] Det var ikke så veldig rimelig heller... Du får jo samme pris hos alle butikker som følger veilpris (2599,-) ved å kjøpe ting separat! Og der er det heller ikke tvang om å kjøpe zelda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå