Artistic.Hipster Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Drar en gang mellom 3 og 5 til elkjøp på forus tror jeg... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Skal kjøre et par kamerater til Elkjøp Fana/Åsane senere i kveld. Hadde det ikke vært for jobb tror jeg nesten jeg ville blitt igjen jeg også. Noen som stiller seg der i kø i dag som jeg bør hilse på? Endret 7. desember 2006 av Blib Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Begynner egentlig å bli litt bekymret angående Zelda jeg. Da jeg forhåndsbestilte Wii på Spaceworld, var jeg såklart ikke lur nok til å forhåndsbestille Zelda med det samme. Og det virker som mange butikker får inn ganske mange færre eksemplarer av Zelda enn de gjør av selve konsollen. :/ Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Må man campe for å få tak i en ekstra kontroller tror dere? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Må man campe for å få tak i en ekstra kontroller tror dere? 7450085[/snapback] Kanskje ikke nødvendigvis campe, men være veldig tidlig ute iallefall. Wii Play følger med kontrollerene og det vil nok være ettertraktet. I tillegg trenger jo sikkert flere folk å kjøpe både to og tre ekstra kontrollere Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg er så glad jeg har fått satt av en maskin. Så i morgen skal jeg stå opp ca kl 10, kjøre ned til Playcom og hente maskinen, kjøre hjem, spille litt, og sef må jeg på jobb fra 15.30. Men blir noen timer spilling før jobb og noen timer spilling etter jobb. Ser i alle fall frem til noen dager med Zelda igjen. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 har du satt av noen spill og Bear^ ? eller sattser du på at di har igjen noen ? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Kanskje jeg skal ta med en Rubiks Cube og se om jeg klarer å løse den.. noe må jeg gjøre... Lenke til kommentar
JV Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg har fylt psp'n med episoder med My name is earl, etaten, the it crowd, zelda-roms () og burnout revenge... tror jeg skal ha noe å gjøre så lenge batteriet holder iallefall Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Fått satt av Twilight Princess og, så får jeg høre når jeg kommer om jeg kanskje skal investere i noe andre spill, men tror jeg har nok med TP i starten, siden det har vel ca 60 timers spilling all through så tenker jeg at det blir noen timer med spilling. Lenke til kommentar
Chubby Ninja Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg ser at folk som har forhåndsbestillt hos spaceworld har fått telefoner eller sms med beskjed om at de kan hente maskinen imorgen. Jeg har ikke fått en slik beskjed. Til tross for at jeg fikk telefon for 3 uker siden hvor de sa; "Hei, dersom du betaler 500 nå, er du garantert maskin ved launch". Burde jeg fremdeles forvente ett svar fra butikken? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Nei, tide å få litt søvn... Hvis det ikke er spess med folk i køa, drar jeg nok for å kjøpe noe gg varm mat før jeg camper... Anbefaler resten å gjøre det mat er fint... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hvor var det du skulle "campe" bruktbilen? Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hvor var det du skulle "campe" bruktbilen? 7450828[/snapback] Når kommer folk til forus?? Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Er det noen/mange som camper da`? Kommer ikke di fleste til å møte kvart på 10 ved butikkene? eller..? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Er det noen/mange som camper da`? Kommer ikke di fleste til å møte kvart på 10 ved butikkene? eller..? 7451215[/snapback] Kommer du et kvarter før så skal du slite med å få en konsoll... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hvor var det du skulle "campe" bruktbilen? 7450828[/snapback] Når kommer folk til forus?? 7451213[/snapback] Har satt meg som mål å være der en gang mellom 3-4 nå. Men mulig jeg kjører 2 om jeg kjeder meg her hjemme Det er liksom litt for sent til å sove nå, men for tidlig til å dra ut til elkjøp. Lenke til kommentar
wizzcat Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Er det noen/mange som camper da`? Kommer ikke di fleste til å møte kvart på 10 ved butikkene? eller..? 7451215[/snapback] Tenker det blir en del som møter opp i 8-9 tida, noe senere enn det så vil du som datating sier, slite. Jeg har i alle fall tenkt å være tidlig ute. Har derimot ikke greid å bestemme meg for hvor enda, Leangen eller Tiller, her må man tenke taktikk. Endret 7. desember 2006 av wizzcat Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Kommer halv ti og ser an køen, er den laaang så drar jeg. Hvis ikke, blir jeg;) Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hvor var det du skulle "campe" bruktbilen? 7450828[/snapback] Når kommer folk til forus?? 7451213[/snapback] Har satt meg som mål å være der en gang mellom 3-4 nå. Men mulig jeg kjører 2 om jeg kjeder meg her hjemme Det er liksom litt for sent til å sove nå, men for tidlig til å dra ut til elkjøp. 7451259[/snapback] Vett du om mange som ska t forus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå