Döden Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Hvilke butikker vil ha nattåpent for wii lansering? Edit: i Oslo området. 7447450[/snapback] Platekompaniet. Endret 7. desember 2006 av Synthm Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Boogieman,07/12-2006 : 15:57]Du som er skribent må vel vite at man skal ta alle artikkeler med en klype salt? 7447400[/snapback] Allikevel tar jeg stavanger aftenblad som en meget seriøs avis... 7447416[/snapback] Ja, det er sant. men selv de mes seriøse aviser har skribenter som smører litt på for at saken skal virke mer interesant.. En liten setning over telefonen som f.eks. "Alle de vi har snakket med er utsolgt" kan fort bli til "Alle er utsolgt" Lenke til kommentar
fAight Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Woohoo! Min kjære forlovede har vært så utrolig og klart å forhåndsbestille en Wii til meg idag. Så da er jeg sikra en maskin i morgen! Må jobbe imorra, så da regner jeg med at jeg kan glemme den fine prisen til Elkjøp, men jeg er hvertfall sikret en Endret 7. desember 2006 av fAight Lenke til kommentar
Amored Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg gleder meg, men skulle gjerne hatt 3000kr Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Expert, hvertfall min lokale, selger nå Zelda, og en rekke andre spill. Også alle kontrollene og WiiPlay. WiiPlay koster like mye som et vanlig spill, kjempebra! Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Aaaah. Prøvde den nettopp på Spiderman i kjelleren her jeg bor nå... (Eller game heter det vel) (Bergen) Dama mi skal prøve å kjøpe en i julegave til meg. Jeg håper VIRKELIG hun klarer det i morgen... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Expert, hvertfall min lokale, selger nå Zelda, og en rekke andre spill. Også alle kontrollene og WiiPlay. WiiPlay koster like mye som et vanlig spill, kjempebra! 7447898[/snapback] Selger di konsollen også eller ? Har di mye spill og ekstra utstyr? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Jeg hadde liksom planlagt å skulke litt skole i morra for så å stikke på elkjøp å kjøpe meg. Så får jeg telefon idag av mamma: "Jeg la av en Wii til deg på expert, du får den i julepressang" Okiiiiii, but still, må uansett innom elkjøp for å kjøpe Zelda, Wii play og en nunchuk. Happy gaming i morra folk og fe, jeg får dama på besøk.. En irriterende tanke å ha Wii "innomhus" men allikevel ikke mulighet til å prøve Jaja, i morra natt blir det gaming ivertfall Fikk også beskjed fra Komplett at wii'n min jeg forhandsbestilte der var kommet på lager, men nå må jeg jo avbestille den. Noen andre som får sjansen da Endret 7. desember 2006 av aspic Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Det er jo litt av sjarmen å stå i kø for å få det du vil ikke alltid så gøy å bare gå rett til butikken og kjøpe noe :| Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg får min Wii imorgen også. Brio ftw! Lenke til kommentar
mgsninja Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Fikk Zelda i posten i dag. Nå må eg bare håpe på at eg får en Wii i morra. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 hvor mye koster den der da mgsninja? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Fikk Zelda i posten i dag. Nå må eg bare håpe på at eg får en Wii i morra. 7448149[/snapback] Hvor har du handlet og hva kostet spillet? Lenke til kommentar
mgsninja Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 hvor mye koster den der da mgsninja? 7448154[/snapback] 549,- fra spaceworld.no Lenke til kommentar
@ir Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Noen som vet om en nunchuck følger med pakken Wii? Eller må man kjøpe seperat? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Det følger en WiiMote og en nunchuk med.. Etter hva jeg har forstått.. IKKE LENGE TIL NÅ! Lenke til kommentar
mariusN Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 følger med 1 nunchuck og 1 wiimote... Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Spørs om det ikke blir litt fravær imorgen altså... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Expert, hvertfall min lokale, selger nå Zelda, og en rekke andre spill. Også alle kontrollene og WiiPlay. WiiPlay koster like mye som et vanlig spill, kjempebra! 7447898[/snapback] Selger di konsollen også eller ? Har di mye spill og ekstra utstyr? 7447915[/snapback] Ikke før i morra. Nå har jeg fått Zelda også! Fant ut at min lokale Elkjøp hadde fått det inn, og jeg kjøpte det der. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Expert, hvertfall min lokale, selger nå Zelda, og en rekke andre spill. Også alle kontrollene og WiiPlay. WiiPlay koster like mye som et vanlig spill, kjempebra! 7447898[/snapback] Selger di konsollen også eller ? Har di mye spill og ekstra utstyr? 7447915[/snapback] Ikke før i morra. Nå har jeg fått Zelda også! Fant ut at min lokale Elkjøp hadde fått det inn, og jeg kjøpte det der. 7448469[/snapback] Har eljøp begynnt og selge spilla??, må kansje ta en tur ut nå da så de ikke er vekk i morra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå