JV Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Boogieman,07/12-2006 : 10:08]Ta med deg ungen.. ^^ Hvis du nettopp har blitt pappa, så er du vel våken mesteparten av natten uansett? 7445015[/snapback] hehe.. hun er 2,5 mnd gammel så jeg tror hun heller vil ligge hjemme. Dessuten er jo ikke Wii'n til meg.. det er jo julegave til den lille jenta fra pappa og da avslører jeg jo hele gaven ved å ta henne med meg. Jeg har jo for all del ikke tenkt å kjøpe den til meg selv. Tror hun ønsker seg en til jul Endret 7. desember 2006 av JV Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Jasså, du tar en "gave-til-ungen-som-egentlig-er-til-pappas-glede"-gave? Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 La av en på elkjip for noen uker tilbake, imorgen blir den hentet! Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Wii gleder oss til i kveld http://www.platekompaniet.no/cache/publish...cookie%5Ftest=1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Er litt engstelig. Har forhåndsbestilt på absoluttspill og betalt med VISA. De sa de skulle sende det i dag med ekspress levering eller no. Men det står fortsatt bare "bekreftet mottat" på siden (på min bruker, på listen over mine ordre). Har ikke fått noen mail om at den er sendt heller. Men de har vært treige med å oppdatere sånt før (GeOW)... Jeg vet ikke hva jeg skal tro. Lenke til kommentar
Rartnamn Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Orker ikke og lese igjenom alle sidene, men får alle elkjøp butikkene inn wii på fredag? - slik jeg dummer meg ikke ut ved og stå utenfor butikken til den åpner og vente på noe dem ikke får inn med det første? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Ja de får inn konsollen på fredag Lenke til kommentar
sokkhue Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Nei uff, var nettopp på expert og de sa at de ikke fikk inn wii før klokka 1300 i morra pga sen levering. Hva er det for no tull ? Jeg må jo ha wii.. for heller skulke slutten av skoledagen i stede da Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Pakken min blei sendt fra absoluttspill.no i går Lenke til kommentar
sokkhue Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 haha nei jeg skal ha den i morra ^^ jeg skal sende mail for å dobbeltskjekke Kanskje det bare er mannen på expert som vil lure til seg alle konsollene selv ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Oh noes!! Står at componenet kabelen er forsinket,dvs. eg bestilte RGB-kabel da! Men det er jo så å si det samme. Jaja, men dette får holde! Lenke til kommentar
sokkhue Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Oh noes!! Står at componenet kabelen er forsinket,dvs. eg bestilte RGB-kabel da! Men det er jo så å si det samme. Jaja, men dette får holde! 7445885[/snapback] Går vel greit så lenge du for spilt ^^ ? hehe.. Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Samma for meg om bildet er blurry og out of sync, så lenge jeg får Wiien min i morgen, så får kvaliteten heller forbedre seg over tid. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Da er det en dag igjen <3 Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Ja, jeg håper i hvert fall det... Min kommer postveien, så jeg håper at ikke post-vesenet ødelegger helgen min.. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Pakken min blei sendt fra absoluttspill.no i går 7445839[/snapback] Har du ringt og spurt? Eller fikk du mail? har forhåndsbetalt og jeg tror nå (etter å ha lest en tidligere mail) at den blir sendt i natt som ekspresspakke eller noe slikt. Endret 7. desember 2006 av Jakoozie Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Eg hadde fått mail tidligere i dag fra abs.spill Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Lite appropo: http://web3.aftenbladet.no/underholdning/s...ticle382759.ece Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 kan noen låne meg 2000? Lenke til kommentar
Starscream12 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg holdte i en Wii kontroll på vei hjem fra Høgskolen, men de kara på Spiderman hadde fankern meg ikke klart å få kontrollene til å virke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå