Snikpellik Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Se på timeren: http://wii-fan.net/ nå kan vi si at det er i morgen Wii lanseres! NIrD: 15. desember er neste levering. Lenke til kommentar
sokkhue Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 peew,.. Lest igjenom alle inleggene etter noen dager AFK hehe.. Blir gira av inleggene det virker så gøy ^^ Du med bilde av wii ? Er den din ? hehe,.. Men men,.. er det camping av expert/eljkøp i hnfs på fredag a? ^^ foresten, "wii gleder oss til fredag" som dere ville Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Leste i katalogen til musikkverket at det fantes ekstrautstyr som muligjor DVD avspilling til Wii. Stemmer dette? Blir det noe som settes utpå eller noe innvendig via en firmware oppdatering? Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Den timeren på wii-fan appellerer til Platekompaniet i Bogstadveien, ikke "normale" åpningstider, det er litt smådøvt! Steller meg i kø kl 07.00 utenfor Elkjøp, 3 timer før de åpner.. Håper på at det går:) Gleder meg mye nå, wii Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Åååh.... Gleder meg så sykt!! Er ikke helt sikker på om jeg skal satse på å campe hele natta eller bare stikke til butikken et par-tre timer før åpningstid.. Men blir nok jeg drar dit tidlig på morgenen, ja.. Tror ikke det blir så mye pågang her, egentlig... Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Akkurat 24 timer til jeg står i kø!=D Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Akkurat 24 timer til jeg står i kø!=D 7444393[/snapback] Samme her, hehe Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Kommer til å bli grusomt å stå i kø helt til det sekundet de vrir om nøkkelen Lenke til kommentar
wizzcat Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Leste i katalogen til musikkverket at det fantes ekstrautstyr som muligjor DVD avspilling til Wii. Stemmer dette? Blir det noe som settes utpå eller noe innvendig via en firmware oppdatering? 7444059[/snapback] Så vidt vi vet nei. Det kommer til å komme en spesialversjon som har dvd avspilling, men den kommer også til å koste ekstra. Hvor vidt dvd avspilling blir patchet inn på vanlig wii tror jeg ikke. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 16 timer og 49 minutt igjen. Jeg gleder meg så vanvittig! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Woho! Wii-en min ble sendt i går! Hvis jeg er heldig har jeg den i dag, mest sannsynlig i morgen. Sporet pakken, og den var i Drammen. Jeg bor bare en time utenfor Oslo, så jeg har et håp. Fy faen. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 stå i kø > få pakken på fredag får mer glede av Wii'en da Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hva er du du får i pakka da Bruktbilen11? Lenke til kommentar
hsds Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Leste i katalogen til musikkverket at det fantes ekstrautstyr som muligjor DVD avspilling til Wii. Stemmer dette? Blir det noe som settes utpå eller noe innvendig via en firmware oppdatering? 7444059[/snapback] Så vidt vi vet nei. Det kommer til å komme en spesialversjon som har dvd avspilling, men den kommer også til å koste ekstra. Hvor vidt dvd avspilling blir patchet inn på vanlig wii tror jeg ikke. 7444475[/snapback] Såvidt jeg har fått med meg er det fullt mulig med DVD avspilling på Wii om Nintendo vil dette. Altså via en patch - noen grunner til at det ikke er inkludert allerede kan være pga tidspress og at lisens koster peng. Nintendo ville ha konsollen så billig så mulig. Men jeg kan se for meg at i Wii Shop så kan man kjøpe en patch for en liten sum med peng og voila man får dvd avspilling. Mange muligheter for Nintendo med denne maskinen - spørs bare om de tør og gidder. Vet ihvertfall at jeg hadde ikke takket nei til muligheten for tastatur via usb-portene på Wii'en så jeg kan bruke det til Opera osv.. Men back to topic: Gleder meg fremdeles ja Skal opp og hente trådløs router nå så den delen er ihvertfall i boks! - hsds Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hva er du du får i pakka da Bruktbilen11? 7444568[/snapback] Nei, altså å stå i kø er "bedre" enn å bare forholdsbestille Wii Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Bestillingsdato: 2006-10-20T11:12Ordrenummer: ********* Ordrestatus: Sendt Antall Varenr. Beskrivelse 1.00 327115 Nintendo Wii, Konsoll med Wii Sports Spill, Remote og Nunchuck kontroller 1.00 327116 The Legend of Zelda:Twilighet Princess, Adventure, for Nintendo Wii Min Wii er på vei!!111 (PS: til alle dere som skal bestille fra komplett, så er samtlige leveringer frem til 31.12 forhåndsbestilt allerede) Lenke til kommentar
JV Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Huff.. er så utrolig usikker på når jeg skal innfinne meg utenfor den utvalgte butikken... synes det er drøyt å sitte hele natta.. har jo akkurat blitt pappa så jeg kan ikke holde på med slikt men så frykter jeg også at 4 5 timer før åpning er for lite... hmmm... what to do what to do... Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Huff.. er så utrolig usikker på når jeg skal innfinne meg utenfor den utvalgte butikken... synes det er drøyt å sitte hele natta.. har jo akkurat blitt pappa så jeg kan ikke holde på med slikt men så frykter jeg også at 4 5 timer før åpning er for lite... hmmm... what to do what to do... 7444998[/snapback] Ta med deg ungen.. ^^ Hvis du nettopp har blitt pappa, så er du vel våken mesteparten av natten uansett? Lenke til kommentar
mariusN Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 på en butikk som får inn 40 maskiner. er det urealistisk å tenke seg at det er noen igjen i 12 tida da? : / når det åpner 10 :E Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hvis du mener 2 timer etter åpningstid, så skal det holde veldig hardt. Men det kan mulighens gå i og med at det er vanlig arbeidsdag. Men ikke vedd bestemoren din på at det skjer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå