Gå til innhold

Wii gleder oss til fredag!?

sokkhue

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

peew,.. Lest igjenom alle inleggene etter noen dager AFK :p hehe..

Blir gira av inleggene :love: det virker så gøy ^^ Du med bilde av wii :p ? Er den din :dribble: ? hehe,..

Men men,.. er det camping av expert/eljkøp i hnfs på fredag a? :p ^^

foresten, "wii gleder oss til fredag" som dere ville :D

Lenke til kommentar

Den timeren på wii-fan appellerer til Platekompaniet i Bogstadveien, ikke "normale" åpningstider, det er litt smådøvt! :p

Steller meg i kø kl 07.00 utenfor Elkjøp, 3 timer før de åpner.. Håper på at det går:)

Gleder meg mye nå, wii :D

Lenke til kommentar
Leste i katalogen til musikkverket at det fantes ekstrautstyr som muligjor DVD avspilling til Wii. Stemmer dette? Blir det noe som settes utpå eller noe innvendig via en firmware oppdatering?

7444059[/snapback]

Så vidt vi vet nei. Det kommer til å komme en spesialversjon som har dvd avspilling, men den kommer også til å koste ekstra. Hvor vidt dvd avspilling blir patchet inn på vanlig wii tror jeg ikke.

Lenke til kommentar
Leste i katalogen til musikkverket at det fantes ekstrautstyr som muligjor DVD avspilling til Wii. Stemmer dette? Blir det noe som settes utpå eller noe innvendig via en firmware oppdatering?

7444059[/snapback]

Så vidt vi vet nei. Det kommer til å komme en spesialversjon som har dvd avspilling, men den kommer også til å koste ekstra. Hvor vidt dvd avspilling blir patchet inn på vanlig wii tror jeg ikke.

7444475[/snapback]

Såvidt jeg har fått med meg er det fullt mulig med DVD avspilling på Wii om Nintendo vil dette. Altså via en patch - noen grunner til at det ikke er inkludert allerede kan være pga tidspress og at lisens koster peng. Nintendo ville ha konsollen så billig så mulig. Men jeg kan se for meg at i Wii Shop så kan man kjøpe en patch for en liten sum med peng og voila man får dvd avspilling. Mange muligheter for Nintendo med denne maskinen - spørs bare om de tør og gidder. Vet ihvertfall at jeg hadde ikke takket nei til muligheten for tastatur via usb-portene på Wii'en så jeg kan bruke det til Opera osv.. Men back to topic: Gleder meg fremdeles ja :p Skal opp og hente trådløs router nå så den delen er ihvertfall i boks!

- hsds

Lenke til kommentar
Bestillingsdato:  2006-10-20T11:12

Ordrenummer:  *********

Ordrestatus:  Sendt

Antall  Varenr.  Beskrivelse

1.00  327115  Nintendo Wii, Konsoll med Wii Sports

Spill, Remote og Nunchuck kontroller

1.00  327116  The Legend of Zelda:Twilighet Princess,

Adventure, for Nintendo Wii

:dribble::dribble::dribble::dribble::dribble::dribble::dribble::dribble::dribble:

Min Wii er på vei!!111 :D

(PS: til alle dere som skal bestille fra komplett, så er samtlige leveringer frem til 31.12 forhåndsbestilt allerede)

Lenke til kommentar

Huff.. er så utrolig usikker på når jeg skal innfinne meg utenfor den utvalgte butikken... synes det er drøyt å sitte hele natta.. har jo akkurat blitt pappa så jeg kan ikke holde på med slikt ;) men så frykter jeg også at 4 5 timer før åpning er for lite... hmmm... what to do what to do... :D

Lenke til kommentar
Huff.. er så utrolig usikker på når jeg skal innfinne meg utenfor den utvalgte butikken... synes det er drøyt å sitte hele natta.. har jo akkurat blitt pappa så jeg kan ikke holde på med slikt ;) men så frykter jeg også at 4 5 timer før åpning er for lite... hmmm... what to do what to do... :D

7444998[/snapback]

Ta med deg ungen.. ^^ Hvis du nettopp har blitt pappa, så er du vel våken mesteparten av natten uansett? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...