Snikpellik Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Luktet manualen usedvanlig godt også eller?? Btw. har du fått noen sendingsbekreftelse fra absoluttspill.no aylars? 7441458[/snapback] Den lyktet ny! Har ikke fått det nei. Begynner å bli litt urolig, fordi pakker gjerne tar et par dager. Sendte en mail og spurte jeg. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Noen som skal stille seg opp inne på vestkanten her?.. Tror ikke det nei, er det på expert du skal da? 7441328[/snapback] ja det eller platekompaniet Lenke til kommentar
Heales Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Testet Wii i kveld og det var innmari gøy. Spilte Super Monkeyball og der fungerte Wiimoten kanon bra. Samme med Wii Sports hvor jeg fikk sneket meg til litt bowling. Det mest hysteriske var å se de to karene som spilte Rayman og på et av småspillene skulle de melke ei ku. Det var sykt morro å se hvordan de stod med Wiimoten og melket opp og ned på harde livet he he Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Det var vel sånn at de absolutt ikke får sendt før i morgen. Men da blir det ekspress(for de som har forhåndsbetalt i hvert fall). De mente jeg skulle få på lansering. Fikk denne mailen for et par timer siden: Sjekket med posten, og de sa at det ikke kommer til å bli levert på morgenen grunnet at det er en del ferger der du bor. Den kommer utover dagen. Hvis du ikke er hjemme, så legger de en lapp i postkassen. Forstod det slik at den blir tatt med til ditt lokale postkontor som visstnok er en Kiwi butikk. Og de har åpent en stund, så da skal det gå greit. Yay! Endret 6. desember 2006 av Jakoozie Lenke til kommentar
barin Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 snakket med en venn i nederland som hadde bestillt Wii på nettet.. han fikk den allerede i dag alt for heldig... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Det var vel sånn at de absolutt ikke får sendt før i morgen. Men da blir det ekspress(for de som har forhåndsbetalt i hvert fall). De mente jeg skulle få på lansering. Fikk denne mailen for et par timer siden: Sjekket med posten, og de sa at det ikke kommer til å bli levert på morgenen grunnet at det er en del ferger der du bor. Den kommer utover dagen. Hvis du ikke er hjemme, så legger de en lapp i postkassen. Forstod det slik at den blir tatt med til ditt lokale postkontor som visstnok er en Kiwi butikk. Og de har åpent en stund, så da skal det gå greit. Yay! 7441933[/snapback] Balle. Da får jeg den kanskje ikke før lørdag. Jeg har jo oppkrav, så jeg kan kjøpe den på Elkjøp og la være å hente den jeg får fra Absolutt. Men må jeg betale noe da? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Det mest hysteriske var å se de to karene som spilte Rayman og på et av småspillene skulle de melke ei ku. Det var sykt morro å se hvordan de stod med Wiimoten og melket opp og ned på harde livet he he 7441923[/snapback] Herregiid, jeg gleder meg til det spillet Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Balle. Da får jeg den kanskje ikke før lørdag. Jeg har jo oppkrav, så jeg kan kjøpe den på Elkjøp og la være å hente den jeg får fra Absolutt. Men må jeg betale noe da? 7442004[/snapback] Hvis jeg ikke husker feil, så må du betale 200 kroner for uavhentede pakker. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Balle. Da får jeg den kanskje ikke før lørdag. Jeg har jo oppkrav, så jeg kan kjøpe den på Elkjøp og la være å hente den jeg får fra Absolutt. Men må jeg betale noe da? 7442004[/snapback] Hvis jeg ikke husker feil, så må du betale 200 kroner for uavhentede pakker. 7442319[/snapback] Ok. Det er jo verdt det. Men, tar sjansen jeg. Har jeg ventet i to år kan jeg vente en dag ekstra. Det blir hardt, men jeg kan stikke til kameraten min og spille der imens. Enten han vil eller ikke! Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hm, har ikke fått med meg at den lanseres engang på fredag jeg, får kansje kjøpe en wii da Usj,nok en consol inn i stua ,har 3 her fra før. Lenke til kommentar
PalWare Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg har en 360 fra før og begynner egentlig å bli ekstremt fornøyd. Selvfølgelig er det ingen spill som kan måle seg med Zelda Jeg har lurt på om jeg skal stille meg i kø på fredagen og tenkte kanskje det var litt mange konsoller hjemme. Ja, jeg har vel alle unntatt Sega sine. Så sa plutselig min bedre halvdel at jeg burde kjøpe denne Wii konsollen jeg har pratet om fordi det virker så gøy ut Da må jeg bare gjøre min plikt å ta en tur. Jeg stod i kø for 360en, men jeg kom bare halvannen time før de åpnet og fikk stå nr 2 i køen. Det kom litt ann på hvor mange som satt i noen biler rundt der. Det var på vinterbro. Da sees vi. På Skøyen denne gangen. Lenke til kommentar
alveq Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Mange her som skal stå i kø på Tiller/Leangen?Tenker å dra innom på Elkjøp og Lefdal på Tiller i matpausen på jobb (11-tiden) og sjekke om de allerede er utsolgt for Wii. Om de er det, drar jeg på Spaceworld etter jobb og henter den forhåndsbestilte som ligger og venter på meg. 7440818[/snapback] Tenkte meg en tur på Leangen, selv om Tiller visstnok har noen flere konsoller. Det blir nok flere mennesker på Tiller og. Eller? *puh* Må nok ut på recon i morgen, og så møte opp tidlig fredag. Dagbladet har forresten fått tak i en Wii som de pakket ut foran kamera: http://www.dagbladet.no/kultur/2006/12/06/485209.html Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Luktet manualen usedvanlig godt også eller?? Btw. har du fått noen sendingsbekreftelse fra absoluttspill.no aylars? 7441458[/snapback] Hehe.. den vekjente "sniffetesten". Ser fram til hektisk sniffing på fredag. Lenke til kommentar
Heales Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Da sees vi. På Skøyen denne gangen. Du får se etter en temmelig korthåret skalle som har passert de 40 da Jeg akter å møte opp på Skøyen rundt 06.00, og der skal jeg stå til det åpner. Lenke til kommentar
Boye Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Ingen som skal til Stoa i Arendal? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg skal møte opp senest klokken fem foran Elkjøp Fana. Seks timer før åpning får være tidlig nok. Gjelder bare å fylle iPoden opp med musikk i morgen og lade batteriet til det holder på å sprenge. For akk så kjedelig det vil bli hvis jeg ikke finner noe å gjøre på (altså om batteriet går tomt). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 noen som vet når Komplett.no får inn konsollen? de får inn spill og ekstra utsyr på fredag, men konsollen er ganske ubekreftet til slutten av desember.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 noen som vet når Komplett.no får inn konsollen? de får inn spill og ekstra utsyr på fredag, men konsollen er ganske ubekreftet til slutten av desember.. 7443457[/snapback] Det første partiet er utsolgt hos Komplett. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Luktet manualen usedvanlig godt også eller?? Btw. har du fått noen sendingsbekreftelse fra absoluttspill.no aylars? 7441458[/snapback] Hehe.. den vekjente "sniffetesten". Ser fram til hektisk sniffing på fredag. 7442754[/snapback] Ja det blir jo så utrolig mye å sniffe på også. Nedi eska på konsollen, inni dvd-glippen,manualer og kabler...makan! Blir nok ein lite rusfri fredag ( lørdag etter min flaks sikkert..) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 noen som vet når Komplett.no får inn konsollen? de får inn spill og ekstra utsyr på fredag, men konsollen er ganske ubekreftet til slutten av desember.. 7443457[/snapback] Det første partiet er utsolgt hos Komplett. 7443465[/snapback] ja men hørte noen rykter om torsdag uken etter at det kommer fler maskiner? eller må heg vente helt til januar da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå