Gå til innhold

Wii gleder oss til fredag!?

sokkhue

Anbefalte innlegg

Jeg bor 7 timer fra Oslo. Hver gang jeg bestiller ting på nettet tar det 2-3 dager. Som oftest 3. Første dag leveres det til posten. Andre dag går pakken til Stavanger. Tredje dag hjem til meg.

Men jeg skal stille i kø utenfor elkjøp så jeg trenger ikke bekymre meg for det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sukk*

Skulle gjerne vært med dere å spille DS til de åpner jeg også, gutta. Problemet er at jeg er bor på Jørpeland og er bare 16, så det vil si at jeg ikke har lappen. x]

Jeg har funnet ut at jeg sannsynligvis ikke kan dra ut selv. Har fra før av mye fravær fra skolen (som også ligger et stykke fra Elkjøp), og å skulke hele fredagen ville gjort meg dårlig.

Sitter og vurderer hvilke muligheter jeg har...

Jeg er fra Tau!:)

Hva heter du?

Lenke til kommentar
Når skal dere møte opp på Forus dem som skal der?

Ser får meg att mangen er der å camper med telt og levende bål å koke opp Wienerpølser og lomper :p

7435404[/snapback]

Kjører ut litt sent på kvelden. En gang mellom 12 og 3 kanskje. Gidder ikke å sitte å fryse så alt for lenge.... :p

7439663[/snapback]

Seriøst? Funke d ikkje å møda ront 6-7 tiå? Mange så ska der?

Lenke til kommentar

Følger sportsspillene (tennis etc.) med på versjonen Elkjøp selger? Og riktig type kontroller? Har ikke helt satt meg inn i hva disse ulike greiene er ;) Regner med det er best å ha to kontrollere.. Tenkte å leke med tennisspill på projektor i jula.

Er det mange som skal i kø i Trondheim? Jeg vurderer det, men hvis man må møte opp for tidlig, så er det nok litt uaktuelt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

gjør som meg, kjøp 1 konsoll, da får du med wii sports, og kontroller (remote og nunchuk)

kjøp Wii mini games (følger med 1 stk remote)

kjøp en ekstra nunchuk.

da har du kontroller for 2 spillere og du får med 2 spill, Sports og mini games

Lenke til kommentar
gjør som meg, kjøp 1 konsoll, da får du med wii sports, og kontroller (remote og nunchuk)

kjøp Wii mini games (følger med 1 stk remote)

kjøp en ekstra nunchuk.

da har du kontroller for 2 spillere og du får med 2 spill, Sports og mini games

7440358[/snapback]

Prisen blir vel ikke så helt gal heller da... Men i utgangspunktet hadde jeg ikke så veldig lyst til å bruke mer enn 2500kr på dette. Så får se på fredag -- hvis jeg gidder å stå i kø.

Lenke til kommentar

Mange her som skal stå i kø på Tiller/Leangen?

Tenker å dra innom på Elkjøp og Lefdal på Tiller i matpausen på jobb (11-tiden) og sjekke om de allerede er utsolgt for Wii. Om de er det, drar jeg på Spaceworld etter jobb og henter den forhåndsbestilte som ligger og venter på meg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...