Gå til innhold

Wii gleder oss til fredag!?


sokkhue

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trur det var snakk om at component kabalen ville komme rundt 1 uke etter lansering elns. Er ihvertfall det eg har sett snakk om her på forumet ;)

7435721[/snapback]

 

Blir altså kjipt å runde Zelda? :( Vil vel anslå at det tar meg en uke med aktiv spilling.

7435727[/snapback]

 

Da skal du spille mye :ph34r:

7435776[/snapback]

 

Ikke noe problem. Har en egen Zelda tradisjon :p

Lenke til kommentar

Hvis dere ikke får "component" kabler på stedet, kan de garantert bestilles over nettet :)

 

SCART/RGB er kjempeflott på vanlige TVer, faktisk det beste du kan få til en slik kasse. Forskjellen mellom SCART RGB og komponent-kabler blir mer at SCART RGB ikke støtter progressivt, så det går så fint så!

 

Missunner dere sinnsykt, har veldig lyst til å kjøpe jeg også. Det litt komiske er at jeg har noen knallgode Gamecube spill jeg enda ikke har spillt igjennom. Resident Evil 4, Mario Sunshine, og ...og..og.. etc.

Lenke til kommentar

Dette med RGB-kabel er helt nytt for meg. Har spilt med standardkabler i årevis. :!:

 

Tror jeg må se å skaffe RGB-kabel til Wii.

 

Kan kjøpes her

 

MEN, ser nå at man ikke har separate audio-input på kabelen. Dette er litt dumt, for jeg bruker andre høytalere enn de på TV-en, som er mye bedre lyd i.

 

Noe jeg kan gjøre for å omgå dette? Eller må jeg velge mellom skarpt bilde og bra lyd?

Lenke til kommentar
Dette med RGB-kabel er helt nytt for meg.  Har spilt med standardkabler i årevis. :!:

 

Tror jeg må se å skaffe RGB-kabel til Wii.

 

Kan kjøpes her

 

MEN, ser nå at man ikke har separate audio-input på kabelen.  Dette er litt dumt, for jeg bruker andre høytalere enn de på TV-en, som er mye bedre lyd i.

 

Noe jeg kan gjøre for å omgå dette?  Eller må jeg velge mellom skarpt bilde og bra lyd?

7436118[/snapback]

 

Takk. Bestilt :) Men høyst tvilsomt jeg får den innen fredag...

Lenke til kommentar

Dette med den RBG-kabelen. Jeg lurer igrunne også på hvordan man skal få koblet lyd-kabelen inn i en forsterker når man ikke kan splitte ledningen lenger enn noen få cm. Jeg må dessuten splitte ganske langt da orsterkeren min etter stor sannsynlighet kommer til å stå et stykke unna et eventuelt TV eller prosjektor. Finnes det kanskje en forlenger som man kan forlenge lydkabelen med, og medfører dette stort tap i kvalitet på lyden?

Lenke til kommentar
Dette med den RBG-kabelen. Jeg lurer igrunne også på hvordan man skal få koblet lyd-kabelen inn i en forsterker når man ikke kan splitte ledningen lenger enn noen få cm. Jeg må dessuten splitte ganske langt da orsterkeren min etter stor sannsynlighet kommer til å stå et stykke unna et eventuelt TV eller prosjektor. Finnes det kanskje en forlenger som man kan forlenge lydkabelen med, og medfører dette stort tap i kvalitet på lyden?

7436431[/snapback]

kjøp deg en skjøte-ledning. :) Fåes for noen kroner på de fleste butikker som selger lyd-produkter. :)

Lenke til kommentar
Er det tidlig nok å komme i 2 tiden natten før elkjøp åpner I åsane? Noen som vet hvor mange Wii'er de får inn der?

7435682[/snapback]

 

Jeg spurte dem, og de ville ikke si antall, men fikk som svar at det var omtrent like mange som Elkjøp Fana. Tviler sterkt på at 24 personer gidder å sove over på parkeringsplassen, så jeg kommer nok en liten stund før de åpner.

Lenke til kommentar
Boogieman,06/12-2006 : 12:12]

Hvis man bor i ytre karasjok ja.. :D Jeg bor rett utenfor Oslo, og alle gangene jeg har bestilt fra komplett har jeg hatt pakken samme dag som de sendte, eller dagen etter. :)

7437144[/snapback]

Samme her. 45 minutter utenfor Oslo, AbsoluttSpill ligger i Kongsberg. Så jeg burde etter alt å dømme ha den på fredag. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...