sokkhue Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Ja, nå er det ikke mange dagene til wii lanseres her i Norge ^^ Her kan du skrive hvor mye du gleder deg til den kommer eller hvor glad du er etter du har fått den Ikke legg skjul på følelsene Gleder meg selv også PS3 fans, uten noe fornuftig og si, hold dere unna Endret 6. desember 2006 av sokkhue Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg gleder meg så til de grader! Jeg planlegger å overnatte utenfor Elkjøp Giganten Fana i Bergen fra torsdag kveld til fredag morgen. Ingen skal få lov til å kjøpe min Wii! Om ting går som planlagt skal jeg ha Legen of Zelda: Twilight Princess og Rayman: Raving Rabbits. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Man gleder seg noe grønnjæ**ig! Det blir en stor dag for oss gamere Lenke til kommentar
Askeflink Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Joda, jeg gleder meg altfor mye. Bah, så mye skolearbeid å gjøre. <.<; Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg gleder meg noe inni granskauen. Men jeg kan ikke overnatte, så derfor forhåndsbestilte jeg! Lenke til kommentar
sokkhue Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg har forhåndsbestillt wii men det betyr ikke at jeg ikke skal være der tidlig.. Har ikke forhåndsbestillt zelda eller noen andre spill og det må jeg jo også ha Har lyst på Zelda: tp, red steel, kanskje far cry eller rayman. Jeg har også gitt læreren min beskjed om at hun kan glemme å se meg på fredag Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Gleder meg, men ahh så mye skolearbeid å gjøre både før og etter jeg har kjøpt Wii Lenke til kommentar
JV Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Jeg gleder meg masse også Menne jeg vet bare ikke hvor tidlig jeg trenger å komme.. gidder ikke overnatte lixom... hmmm... får bare håpe jeg er den eneste i trondheim som har lyst på en Btw... syns du skal endre tittelen på denne topicen til "Wii gleder oss til fredag!?" ordspill er gøy Endret 3. desember 2006 av JV Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Eg har ikkje gleda meg sånt til ein dag på mange år Zelda kjem til å bli så fantanstisk Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Eg har ikkje gleda meg sånt til ein dag på mange år Zelda kjem til å bli så fantanstisk 7413598[/snapback] Indeed! Innen den 8. skal rommet ryddes, prosjektorhylle skrus opp, høytalere bæres ned og laken henges opp. Åhhh. Får frysninger nedover kroppen bare av å tenke på det. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg skal sette opp et telt helt fremme med døren dagen før, så skal jeg gå hjem og sove, så kommer jeg igjen dagen etter og setter meg i teltet forann alle som står der og venter! :!: Lenke til kommentar
LMH Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Vi gledar oss ja! Satsar på at eg klarer å få tak i en på fredag så den helga blir alt skulearbeid satt på vent, uansett kor lite lurt det måtte vere Lenke til kommentar
john_mcclane Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Har forhåndsbestillt på utallige nettsteder og har planer om å ligge i kø utenfor Elkjøp, risikerer heller å ende opp med 4 stk Wii enn ingen... Begynner å få samme feelingen som de siste dagene før Nintendo 64 kom, gleder meg som en liten unge, detta bare må bli bra:D Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Termodress, termos, noe på hodet, DS mellom hendene, paraply i beredskap. Må finne ut om det er noen som leverer varm mat midt på natten/tidlig på morgen i Ålesund. :!: Gleder meg meget, men kommer nok ikke til å grine om jeg ikke får tak i en, men sniker noen i køen blir det pryl! Endret 3. desember 2006 av PantZman Lenke til kommentar
Husgark Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg gleder meg veldig til fredag, men er redd for at jeg ikke får tak i en Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Fredag er den store kamp dagen om konsollene Lenke til kommentar
mr-hunter Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 er det noen her som har tenkt til å sove utenfor elkjøp i sandvika? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg skal leie inn en hær av uteliggere som camper ute for meg! Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 gleder meg som en unge på julaften... har forhåndsbestilt og spurter fra skolen med en gang Spaceworld får inn varene(12 tiden). For en helg dette kommer til å bli, ferdig med alt av prøver den fredagen og Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Eg gleder meg så inni grisenatten mye!!.... Forresten... Wii fans se her: Hvis du vil diskutere Wii uten at PS3 eller Xbox 360 fans kommer og slenger med kommentarer så ta en tur innom Wii-fant.net Endret 3. desember 2006 av suppesaft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå