andper Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hvor lenge skal OCCT kjøre? (torture testen) Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 kommer ann på, du kjører den jo for å se om pcen din er stabil, om du har en pc som kommer til å bli belasta veldig mye i mange timer eller dag(er) i strekk så må du kjøre den noen dager i strekk. men skal du bare belaste den hardt 2-3 timer om gangen så er 3-5 timer nok. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 kommer ann på, du kjører den jo for å se om pcen din er stabil, om du har en pc som kommer til å bli belasta veldig mye i mange timer eller dag(er) i strekk så må du kjøre den noen dager i strekk. men skal du bare belaste den hardt 2-3 timer om gangen så er 3-5 timer nok. 7413379[/snapback] jeg kjørte min i 1 time, alt var konstant hele tiden, varmen osv. er det nok? Lenke til kommentar
skongsli Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 1 time er absolutt ikke nok for å sikre 100% stabilitet. Jeg har fått feil etter 10 timer på min.... Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) 1 time er absolutt ikke nok for å sikre 100% stabilitet. Jeg har fått feil etter 10 timer på min.... 7413763[/snapback] men kan jo ikke bruke dataen når det holder på, tar det virkelig så lang tid? jeg har bare klokket 10% nå. har hatt den på 20% tidligere var ikke problemer i det hele tatt. min holder nå gjennomsnitt 33 grader. når jeg kjørte OCCT var den oppe på 38 grader. Endret 3. desember 2006 av [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå