zuxxix Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hey Dette skjedde etter ombygging til nytt kabinett. Lyden på maskinen min funker ikkje, eg har instalert driver og prøvd det meste. kva skal eg gjere?? vil gjerne ha svar.. Takk Lenke til kommentar
cellman Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hey Dette skjedde etter ombygging til nytt kabinett. Lyden på maskinen min funker ikkje, eg har instalert driver og prøvd det meste. kva skal eg gjere?? vil gjerne ha svar.. Takk 7413091[/snapback] Litt mer info, skader ikke. Hvilket lydkort har du? er det integrert, eller kort? Dersom det er et kort, kan det i mange tilfeller hjelpe å bytte kortet fra en slot til en annen bare. Mvh Cellman Lenke til kommentar
zuxxix Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 hey, alt fungerte heilt til eg fekk det nye kabinettet, då forsvant lyden når eg prøvde pc-en etter å ha satt saman den. lydkortet er intregert i hovudkortet. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 hey, alt fungerte heilt til eg fekk det nye kabinettet, då forsvant lyden når eg prøvde pc-en etter å ha satt saman den. lydkortet er intregert i hovudkortet. 7415686[/snapback] Putta i riktig hull..? Lenke til kommentar
zuxxix Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 hey, alt fungerte heilt til eg fekk det nye kabinettet, då forsvant lyden når eg prøvde pc-en etter å ha satt saman den. lydkortet er intregert i hovudkortet. 7415686[/snapback] Putta i riktig hull..? 7415944[/snapback] JA EG HAR PUTTA I RIKTEG HULL! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 hey, alt fungerte heilt til eg fekk det nye kabinettet, då forsvant lyden når eg prøvde pc-en etter å ha satt saman den. lydkortet er intregert i hovudkortet. 7415686[/snapback] Putta i riktig hull..? 7415944[/snapback] JA EG HAR PUTTA I RIKTEG HULL! 7415983[/snapback] slapp av man! Testa med annet lydutstyr? innstaller driver på nytt Lenke til kommentar
zuxxix Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 hey, alt fungerte heilt til eg fekk det nye kabinettet, då forsvant lyden når eg prøvde pc-en etter å ha satt saman den. lydkortet er intregert i hovudkortet. 7415686[/snapback] Putta i riktig hull..? 7415944[/snapback] JA EG HAR PUTTA I RIKTEG HULL! 7415983[/snapback] slapp av man! Testa med annet lydutstyr? innstaller driver på nytt 7415993[/snapback] Ja skal teste annet lydsystem Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Her finner du svaret på problemet ditt https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=670435&hl= Skriv inn navnet på HKet ditt her http://images.google.no/imghp?ie=UTF-8&oe=...hl=no&tab=wi&q= Så ser du hvor jumperene skal sitte... Endret 3. desember 2006 av taz Lenke til kommentar
zuxxix Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Ledningen som går frå framenden til hovedkortet ser sånn ut! Eg veit ikkje kor den skal i, den skal vel ikkje settast inn i bak, da kan eg jo ikkje koble til headsett nor eg har høgtalara tilkobla. Endret 4. desember 2006 av zuxxix Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Ser den sånn ut så må den plugges i bak ja.. Er noen kabinett som har den type kobling og ikke den andre som kobles til HKet. Men det er mulig at lydkortet ditt kan kjøre lyd ut på flere av portene,jeg kan det på mitt. Funker ikke dette så kan du kjøpe deg en splitt kabel så du får koblet til begge deler. Lenke til kommentar
zuxxix Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 PC-EN min e heilt fucka! hiver den til hælvette ut glaset.... Lenke til kommentar
HAG Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Brukte du lyd ut foran i det gamle kabinettet? med kabel (kontakt) kobla direkte til hovedkortet (siden du bruker integrert lydkort). Gjorde du det MÅ det settes på et par connectorer på kontakten på hovedkortet der det gikk kabel videre til "frontutgangen(e). Står kontakten på hovedkortet "åpen" kommer det ikke lyd til noen utganger, den blir lukka i utgangen(e) foran når det ikke er stikke inn plugg(er) - lydkortet takler ikke lyd til utgangen foran og bak samtidig - "connectorene" "kortslutter" signal til fronten slik at de går til kontakten bak, hvis ikke "tror" chippen at det er høytalere / (mic) foran og sender alt dit. Lenke til kommentar
zuxxix Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 eg hadde lyd bak og framme på deg gamle, men eg trur eg kjøper eit lydkort!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg