televerket Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Skal kjøpe tråløst aksesspunkt som kobbles opp mot IPCOP blå sone. 2 nyere laptops, ønsker max sikkerhet! Har 2,5 linje inn på en gammel Pentium 200 (ipcop). Lurer på om Linksys er ok? -har hørt mye rart om dette merket. Aner ikke hva som vil fungere stabilt mot ipcop. Takknemlig for svar/anbefalinger!! Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg kjører Linksys WRTG v5.1 og er veldig fornøyd. Har deaktivert routerfunksjonen og har koblet en linuxboks som kjører CC som router i en av LAN-portene. Det fungerer knirkefritt og jeg synes at rekkevidden faktisk også er ganske bra. Lenke til kommentar
televerket Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg kjører Linksys WRTG v5.1 og er veldig fornøyd. Har deaktivert routerfunksjonen og har koblet en linuxboks som kjører CC som router i en av LAN-portene. Det fungerer knirkefritt og jeg synes at rekkevidden faktisk også er ganske bra. 7414868[/snapback] Ok, takk for tipset! Ikke usansynlig jeg bestiller en WRTG. Televerket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå