Almadora Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hvorfor lar ikke diskusjon.no/hardware vise brukerne hvem som er banna? Det er slik på mange forum jeg er medlem av der det står hvem som er banna. Det står sånn strek over navnet og litt nedover står det "Banned". Hvorfor kan ikke diskusjon.no ha dette? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Fordi vi ikke vil stigmatisere de som er blitt bannet vil jeg tro. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Det første jeg kan tenke meg er at det å implementere en slik funksjon er langt nede på arbeidslisten til teknikerne Ellers så kan jeg ikke se at det er noen eksplisitte føringer som gjør dette uønsket fra forumledelsens side. Men man vet jo aldri. En ulempe med slikt er jo at det fort detter inn en bråte med spørsmål om hvorfor en bruker er banned. Å bruke tid på å forklare slikt overfor tredjepart er ikke tid man aller helst ønsker å kaste bort. Noen spesiell grunn til at du ønsker en slik oversikt? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) At andre forum har en unødvendig funksjon, betyr ikke at diskusjon.no må ha det. Endret 4. desember 2006 av RattleBattle Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Noen spesiell grunn til at du ønsker en slik oversikt? 7416805[/snapback] En av grunnene kan være at man vil vite hvorfor en bruker er innaktiv og ikke vært på på veldig lenge... Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) En av grunnene kan være at man vil vite hvorfor en bruker er innaktiv og ikke vært på på veldig lenge... 7470483[/snapback] Vis det er en så kjent bruker at man begynner å beskymre seg for at han har vært borte over lengre tid som f.eks. Dahl. Kan man jo bare spørre noen på forumet om de vet noe. Det er ofte folk på forumet kommuniserer over litt andre kanaler som IRC, MSN ol. Og vis du lurte på det om Dahl, så er han bannet til år 1970. Endret 12. desember 2006 av JonT Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 En av grunnene kan være at man vil vite hvorfor en bruker er innaktiv og ikke vært på på veldig lenge... 7470483[/snapback] Og vis du lurte på det om Dahl, så er han bannet til år 1970. 7485123[/snapback] Hvorfor det? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Vi kommer ikke til å legge ut liste over hvem som er utstengt og hvorfor på diskusjonsforumet. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Vi kommer ikke til å legge ut liste over hvem som er utstengt og hvorfor på diskusjonsforumet. 7485183[/snapback] Jeg mente ikke liste. Slik som står under brukernavnet på brukerne. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Hvorfor det? 7485154[/snapback] Fordi han opprettet en ny bruker kalt SexyDahl (noe som er brudd på forumlov §14). Han fikk litt streng straff siden han hadde kommet i konflikt med moderatoren som bannet han. Men han har vel ikke giddet å klage siden han egentlig er lei forumet og HW.no Endret 12. desember 2006 av JonT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg