Gå til innhold

Geforce Go 7900 og/eller 7900 GS ?

mmatti

Anbefalte innlegg

Leif hos dell, prøv å gå inn på den billigste konfiggen, der får du 7900GS. De 2 dyreste har bare opsjon for X1400.

7414989[/snapback]

Får ikke 200GB da.. :whistle:

7415520[/snapback]

Nei, sa jo heller ikke noe om disk da ;) Om jeg konfigurerer dellen ut ifra dyreste konfig: http://configure.euro.dell.com/dellstore/c...srsinspn_9400_1 og setter i 200 gb disk, 9-cellers batteri til 15.211,- Om du ringer dell så får du opsjon for 7900GS-kortet og ender da på ca 16.850,- om ejg ikke tar helt feil. Den er da jevngod me tohsibaen på så og si alt, men har en god del bedre batteri til en litt høyere pris.

7415607[/snapback]

Hvordan fikk jeg da den prisen jeg fikk med mitt oppsett, som faktisk er dårligere enn Toshibaen, for 3000 kroner dyrere?

Trådstarter, gå for Toshibaen.. ;)

7415813[/snapback]

Fordi du bruker oppsettet lengst til høyre mens jeg bruker det til venstre ;) Det til høyre er low-end, til venstre er high end og har fått rabatt på en rekke av oppgraderingene. Pluss at du må sette garantien til et år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Leif hos dell, prøv å gå inn på den billigste konfiggen, der får du 7900GS. De 2 dyreste har bare opsjon for X1400.

7414989[/snapback]

7415520[/snapback]

Nei, sa jo heller ikke noe om disk da ;) Om jeg konfigurerer dellen ut ifra dyreste konfig: http://configure.euro.dell.com/dellstore/c...srsinspn_9400_1 og setter i 200 gb disk, 9-cellers batteri til 15.211,- Om du ringer dell så får du opsjon for 7900GS-kortet og ender da på ca 16.850,- om ejg ikke tar helt feil. Den er da jevngod me tohsibaen på så og si alt, men har en god del bedre batteri til en litt høyere pris.

7415607[/snapback]

Hvordan fikk jeg da den prisen jeg fikk med mitt oppsett, som faktisk er dårligere enn Toshibaen, for 3000 kroner dyrere?

7415813[/snapback]

Fordi du bruker oppsettet lengst til høyre mens jeg bruker det til venstre ;) Det til høyre er low-end, til venstre er high end og har fått rabatt på en rekke av oppgraderingene. Pluss at du må sette garantien til et år.

7416019[/snapback]

Er ikke så lett å konfiguere en maskin selv med alle fordelene gitt "selv om min nevø på 10 klarer det med glans" :!: ( å herregud mr tissedam)

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

7414989[/snapback]

7415520[/snapback]

7415607[/snapback]

7415813[/snapback]

7416019[/snapback]

Er ikke så lett å konfiguere en maskin selv med alle fordelene gitt "selv om min nevø på 10 klarer det med glans" :!: ( å herregud mr tissedam)

7416192[/snapback]

Ikke prøv å vær ironisk..

Er ikke lett, når dere snakker om rabatter og tilbud i hytt og pine.

Uansett er Dell'en dyrere og dårligere enn Toshibaen. (grunnet mindre skjermkortminne). :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Svettie_INAKTIV

Nå er det vel svært begrenset koss mye bedre skjermkortet i toshibaen er fordet om det har 512 MB minne! Har ikke så fryktelig mye å si på ytelsen, bortsett fra de aller mest ekstreme tilfellene...?!

Lenke til kommentar
Nå er det vel svært begrenset koss mye bedre skjermkortet i toshibaen er fordet om det har 512 MB minne! Har ikke så fryktelig mye å si på ytelsen, bortsett fra de aller mest ekstreme tilfellene...?!

7417181[/snapback]

Vil uansett være mer framtidsrettet og gi bedre ytelse nå når spillene blir mer avanserte og trenger mer minne for å kjøres med høy kvalitet. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...