omhelle Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) jeg skal kjøpe mus til mamma til jul og har sett på en på elkjøp.. er dette et bra valg ?? http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...tgAAAEOQ.I03xiL er den veldig liten, eller er den passe stor ?? Endret 3. desember 2006 av omhelle Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 jeg skal kjøpe mus til mamma til jul og har sett på en på elkjøp..er dette et bra valg ?? http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...tgAAAEOQ.I03xiL er den veldig liten, eller er den passe stor ?? 7412911[/snapback] Kan anbefale DENNE Lenke til kommentar
omhelle Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 er det en bra mus ??, den er vel ikke veldig liten ?? er det andre som har meninger ?? Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 er det en bra mus ??, den er vel ikke veldig liten ?? er det andre som har meninger ?? 7415150[/snapback] Den så kanskje litt liten ut ja. Vanskelig å si. Små mus er ikke så gode og holde i. Lenke til kommentar
omhelle Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 vet, mamma vil ikke ha en liten mus.. men jeg vil ikke gi så veldig mye, jeg er ikke så rik den musa du linka til, er den passe stor ?? Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) vet, mamma vil ikke ha en liten mus.. men jeg vil ikke gi så veldig mye, jeg er ikke så rik den musa du linka til, er den passe stor ?? 7417121[/snapback] Joda, passe stor! Endret 3. desember 2006 av Bushmills Lenke til kommentar
omhelle Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) ok, da tror jeg at jeg går for den.. den var ikke så dyr heller takk for svar.. Endret 3. desember 2006 av omhelle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå