P0nduz Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) hei legger ved bilde av temperaturer i mitt nye oppsett hva kan være galt? Kjøreribbene er ikke varme! takker for all hjelp Endret 3. desember 2006 av elronx Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) hei legger ved bilde av temperaturer i mitt nye oppsett hva kan være galt? Kjøreribbene er ikke varme! takker for all hjelp 7412902[/snapback] Målingene er feil. Tipper du har C2D CPU. Last ned CoreTemp elns. Det er det eneste programmet jge vet om som leser av temperaturene riktig. Endret 3. desember 2006 av christopher909 Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) tester med coretemp og fikk beskjed om at cpu var for varm men den kan jo ikke være det når det er god kontakt mellom kjørler og cpu? det er foreseten ikke lenge siden de viste riktig. bare et par dager siden så viste den 37 grader totalt og 40 på hver kjerne eller noe Endret 3. desember 2006 av elronx Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 tester med coretemp og fikk beskjed om at cpu var for varm men den kan jo ikke være det når det er god kontakt mellom kjørler og cpu? det er foreseten ikke lenge siden de viste riktig. bare et par dager siden så viste den 37 grader totalt og 40 på hver kjerne eller noe 7412970[/snapback] Da vet jeg ikke, men den kan være for varm, slev om det er god kontakt mellom kjøler og CPU. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Enten er sensoren din skutt, eller så har du en dårlig seating av kjøleribben som gjør at CPU blir alt for varm. Vår varmen kommer over et visst nivå, så begynner gradene å vise i minusgrader i stedet fordi den teller "rundt". Hva ser du i BIOS mens den idler? -Stigma Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 har tatt fra hverandre hele maskina og satt den sammen igjen. det var det ene feste til cpu kjørleren som ikke var 100% nedtil ser det ut som nå har den hvertfall 37 grader med msn og internett + diverse småprogram. bios viste 30 grader i 10 min lenger så jeg ikke på den. men nå er alt bra håper den ikke har tatt noe skade da:s Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Fint du fannnt feilen. Vanskeligå si om den har tatt skade, men dersom du kjøper litt prime95 og ikke har problemer med stabiltiet der, så vil du nok neppe få det senere heller. -Stigma Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 ser ut som alt er bra kjørt prime95x2 siden jeg posta i går og ingen feil funnet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå