Gå til innhold

Minusgrader på ene kjernen og 61 grader totalt?

P0nduz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei

legger ved bilde av temperaturer i mitt nye oppsett hva kan være galt?

Kjøreribbene er ikke varme!

post-67725-1165143663_thumb.jpg

takker for all hjelp

7412902[/snapback]

Målingene er feil. Tipper du har C2D CPU. Last ned CoreTemp elns. Det er det eneste programmet jge vet om som leser av temperaturene riktig.

Endret av christopher909
Lenke til kommentar

tester med coretemp og fikk beskjed om at cpu var for varm men den kan jo ikke være det når det er god kontakt mellom kjørler og cpu?

det er foreseten ikke lenge siden de viste riktig. bare et par dager siden så viste den 37 grader totalt og 40 på hver kjerne eller noe

Endret av elronx
Lenke til kommentar
tester med coretemp og fikk beskjed om at cpu var for varm men den kan jo ikke være det når det er god kontakt mellom kjørler og cpu?

det er foreseten ikke lenge siden de viste riktig. bare et par dager siden så viste den 37 grader totalt og 40 på hver kjerne eller noe

7412970[/snapback]

Da vet jeg ikke, men den kan være for varm, slev om det er god kontakt mellom kjøler og CPU.

Lenke til kommentar

Enten er sensoren din skutt, eller så har du en dårlig seating av kjøleribben som gjør at CPU blir alt for varm. Vår varmen kommer over et visst nivå, så begynner gradene å vise i minusgrader i stedet fordi den teller "rundt".

Hva ser du i BIOS mens den idler?

-Stigma

Lenke til kommentar

har tatt fra hverandre hele maskina og satt den sammen igjen. det var det ene feste til cpu kjørleren som ikke var 100% nedtil ser det ut som nå har den hvertfall 37 grader med msn og internett + diverse småprogram.

bios viste 30 grader i 10 min lenger så jeg ikke på den.

men nå er alt bra

håper den ikke har tatt noe skade da:s

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...